bodybuilding film 2013: Pain and Gain

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bodybuilding film 2013: Pain and Gain

gister gelezen dat er een nieuwe BB film uit komt genaamd 'pain and gain' met o.a. Marc Wahlberg en Dwayne Johnson aka The Rock.
    Het zou een komedie film moeten worden.

na wat berichtjes en filmpjes te hebben gelezen blijkt dat Mark Wahlberg 10 maaltijden per dag at + gainshakes, onder andere midden in de nacht, om er uit te komen te zien als nu.

http://www.starpulse.com/Movies/Pain_and_Gain/Videos/?vxChannel=&vxClipId=&clip_id=UiBj0EDU_qUCbGyvYAJ4 0A&video_title=Mark+Wahlberg's+Crazy+Extreme+Diet+ To+Become+A+Bodybuilder

en:

http://en.wikipedia.org/wiki/Pain_%26_Gain

vroeg me af hoe dit naturel allemaal kan en wat er dan zo anders gaat dan wat de meesten hier doen?
    In Hollywood groeien ze altijd opvallend snel

Tevens, wie lijkt deze film wat?

hollywood kennende moet jer niet vanuit gaan dat dit helemaal naturel gaat

Comment

Film lijkt me uiterst vermakelijk. Zoals het er naar uitziet zal de bodybuilding scene slecht worden afgespiegeld, dat is dan weer minder fijn.

En hij lijkt me niet naturel, wel grappig, want als je hem naast the rock zet dan lijkt hij ineens wel naturel

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
        vroeg me af hoe dit naturel allemaal kan en wat er dan zo anders gaat dan wat de meesten hier doen?
        In Hollywood groeien ze altijd opvallend snel
        Kans dat ze iets erbij hebben genomen is aanwezig, maar wat er verder zo anders aan is? Ze leven maanden lang het leven van een pro bb-er lijkt me. Dus iemand die exact bepaalt wanneer je wat moet eten, persoonlijke trainers die je meer je grenzen laat verleggen, ondersteuning voor optimaal herstel en verzin het verder maar. De meeste mensen hier, inclusief mezelf, kloten maar wat aan vergeleken met het leven van een echte bodybuilder.
        Train hard or go hormone

Comment

Hij is vaker al best wel groot geweest.

Hier een foto van zijn rol in the Fighter die in 2010 uit kwam.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Hij is vaker al best wel groot geweest.
            Klopt, hij was zelfs begin jaren '90 al bekend vanwege zijn gespierde lichaam. Hij was model en een hoop meiden waren fan van hem.

Trainen met gewichten is dus niet iets nieuws voor hem.

Interessant verhaal trouwens:

A pair of bodybuilders in Florida get caught up in an extortion ring and a kidnapping scheme that goes terribly wrong.[6]
            Pain and Gain tells the true story of a gang of Miami bodybuilders who get involved with extortion, kidnapping, and murder. Mark Wahlberg, Dwayne Johnson (both playing the roles of incompetently murderous bodybuilders) and Ed Harris have starring roles in the film. Harris plays private detective Ed Du Bois [7] who cracks the case after the Miami PD fails to do so.[8]
            Criminele bodybuilders slaan op hol.
            Last edited by inferno_0666; 09-07-2012, 19:36.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

dit is ook het debut van yolanthe had ik ergens gelezen, hoop niet dat ze meteen de film verkracht;

Comment

Ben ook erg benieuwd, zeker als Yolanthe in de film verkracht wordt.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

+1 hiervoor
                  brengt me op een ander gevalletje, al die huge bodybuilders die met die 1.50 50 kg meisjes daten. daar zou zo'n vrouwenlichaam toch niet voor gebouwd zijn?
                  BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Nounounou....

Arme meisje doet het nu met een kabouter....
                    "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Originally posted by Catty View Post
                      +1 hiervoor
                      brengt me op een ander gevalletje, al die huge bodybuilders die met die 1.50 50 kg meisjes daten. daar zou zo'n vrouwenlichaam toch niet voor gebouwd zijn?
                      Hun piemel zal niet groter zijn dan gemiddeld
                      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                        Hun piemel zal niet groter zijn dan gemiddeld
                        Spreek voor jezelf shorty!

Vrouwen die al een kind hebben gehad gaan prima..
                        Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                          Spreek voor jezelf shorty!

Vrouwen die al een kind hebben gehad gaan prima..
                          Potverdrie, dat soort info zouden we onder ons houden!
                          Train hard or go hormone

Comment

+1 hiervoor
                            pain is temporary

Comment

+1 hiervoor
                              Zoals theo maassen zei. In die kleine handjes lijken die piemels groter
                              "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X