Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vind het een beetje raar dat sommige mensen de olympiers zo adoreren maar the rock de grond in boren omdat hij niet naturel is. Alsof jay, phil, ronnie etc allemaal zo groot zijn geworden van alleen goed eten
Misschien moet je even kijken van wanneer het topic is
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Ik vind het een beetje raar dat sommige mensen de olympiers zo adoreren maar the rock de grond in boren omdat hij niet naturel is. Alsof jay, phil, ronnie etc allemaal zo groot zijn geworden van alleen goed eten
Wie boort hem de grond in? Ik vind hem echt waanzinnig.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Vind dwayne johnson eigenlijk helemaal niet zo goed. Ja beetje schieten.en stoere vent spelen. Maar echt goeie acteur, nee. Zeg ik op basis van een film die ik van hem heb gezien.
Hij is wel fking huge.
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Maakt mij niets uit al dan niet naturel.Maar over het al dan niet gebruiken van verboden middelen om klaar te raken voor een rol(spiermassa winnen,cutten) die miljoenen opbrengt,zou ik mn handen toch niet in het vuur steken voor die acteurs.
Hoe zou je zelf zijn
En The rock is idd huge maar om hem op een olympia podium naast phil heath of jay cutler te zetten......
Denk wel dat ik de film ga zien in de bioscoop.
Last edited by johnyjordaan; 23-12-2012, 13:55.
Reason: typfoutje
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment