stats / reps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Ok tnx. Dacht het al maar mss zat er een stelregel op ofzo. Ik sqaut bijv 3 x 15reps x 20kg. Dan zie ik staan sq: 120kg. Nou snap ik wel dat de meesten een stuk verder zijn dan ik maar ik had zo iets van: wow, for real?!
    U jelly @ mah squat brah?
    120 stelt niks voor hoor lol.
    En ik ben er van overtuigd dat de mensen die dat in hun handtekening hebben staan ook sowieso onder paralel squatten.
    Jij zou toch zo 120 kunnen squatten als je al een tijd voetbalt etc? Die hebben meestal wat meer kracht in hun benen
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Hahah. Ik heb geen idee man, nooit geprobeerd...
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

die 1 rep max calculator werkt misschien voor sommigen, maar ik druk of trek echt niet wat dat ding me ff voorrekent.

Ik denk dat de meeste stats in signs verder niet echt kloppen...... op internet zijn mensen allemaal absolute topsporters en groter, droger en sterker dan in real life. Beetje grootdoenerij, die stats hebben ook geen reet met bodybuilding te maken.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          die 1 rep max calculator werkt misschien voor sommigen, maar ik druk of trek echt niet wat dat ding me ff voorrekent.

Ik denk dat de meeste stats in signs verder niet echt kloppen...... op internet zijn mensen allemaal absolute topsporters en groter, droger en sterker dan in real life. Beetje grootdoenerij, die stats hebben ook geen reet met bodybuilding te maken.
          die 8x160 bench press was idd grootdoenerij.....maar had wel weer iets met bb te maken
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by marnop View Post
            op internet zijn mensen allemaal absolute topsporters en groter, droger en sterker dan in real life. Beetje grootdoenerij, die stats hebben ook geen reet met bodybuilding te maken.
            Ik begrijp dat niet. Waarom zou je?! Het is een forum, je bent anoniem. Je acount pimpen lijkt een beetje onzin. Je bent (op enkele mensen die elkaar in real life kennen na) een nickname. Mijn echte naam is niet pescatore btw

Comment

Ik begrijp dat niet. Waarom zou je?! Het is een forum, je bent anoniem. Je acount pimpen lijkt een beetje onzin. Je bent (op enkele mensen die elkaar in real life kennen na) een nickname. Mijn echte naam is niet pescatore btw

beetje naief als je echt denkt dat iedereen hier de waarheid spreekt, mesnen zetten vaker leugens neer dan je zult denken, ik denk dat oa daarom de meets nooit doorgaan
              Mensen zijn nou eenmaal graag heel sterk, en op internet ben je dat dus al door het in je sign te zetten.
              Tja het is triest maar zo werkt het nu eenmaal, ik krijg wel eens het idee dat heel bnet groot sterk en droog is, en dat iedereen zich altijd elke dag aan ze schema houdt, ik denk dat nog niet de helft hier doet wat ze zeggen.

Comment

Fijne berekening zeg,
                Nou als ik dat erop gooi, weet ik zeker dat ik alles boven mn enkels afbreek en mn darmen uit mn sokken moet halen.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                  die 8x160 bench press was idd grootdoenerij.....maar had wel weer iets met bb te maken
                  + 1
                  I'm not special, but not the same as you.
                  Because I do things you will never do.
                  SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                    ja is het geen idiote sport?En toch houden we er van
                    Vind het knap dat ie gewoon door blijft gaan?
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                      Ik begrijp dat het iets kan toevoegen tijdens je trainingen... Maar je 1rm zo uitrekenen?

Volgens dat ding moet ik 140 kunnen squatten, maar dat gaat me echt niet zomaar lukken

Al klinkt dat best stoer. Als opdondertje van anderhalve meter zoiets kunnen squatten. En dat terwijl ik voordat ik bij Rob kwam maximaal dacht ik 70 kon squatten en sindsdien mijn vet alleen maar gedaald is
                      Je snapt dat we dat gaan proberen he?Bandjes om en een riem om....the Disturbed keihard aan en gaaaaaan!!!!!140 kilo voor Patricia die 16 kilo is afgevallen, wil je weten hoe?Klik op de banner op dit forum

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Fijne berekening zeg,
                        Nou als ik dat erop gooi, weet ik zeker dat ik alles boven mn enkels afbreek en mn darmen uit mn sokken moet halen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          beetje naief als je echt denkt dat iedereen hier de waarheid spreekt, mesnen zetten vaker leugens neer dan je zult denken, ik denk dat oa daarom de meets nooit doorgaan
                          Mensen zijn nou eenmaal graag heel sterk, en op internet ben je dat dus al door het in je sign te zetten.
                          Tja het is triest maar zo werkt het nu eenmaal, ik krijg wel eens het idee dat heel bnet groot sterk en droog is, en dat iedereen zich altijd elke dag aan ze schema houdt, ik denk dat nog niet de helft hier doet wat ze zeggen.
                          Hahaha welkom op het internet hier is iedereen een held en dedicated tot en met!!
                          Dit is waarom ik topics waarin lifts gefilmd worden geniaal, want hoe squat men? Quarter? Bank tot halverwege, of met deadliftende spotter erachter? Maakt ook nogal verschil!

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          ja is het geen idiote sport?En toch houden we er van
                          Vind het knap dat ie gewoon door blijft gaan?
                          Hahaha je moet echt een steek los hebben wil je zo diep willen gaan dat je je hartslag bijna door je hersenpan voelt bonken terwijl je een 20 repper op deadlift of squat doet!

Haha ja zwaar respect, ik had het niet gedaan eerlijk is eerlijk!
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Meet, ik ben vóór één grote les voor mij. Ik zorg voor de shakes

Comment

En waarom denk je dat er zovelen anoniem willen zijn? Een zeer groot deel van de anoniempjes zijn grote praatjesmakers en in reallife zijn ze nog niet half van hoe ze zich voor doen op internet.

Forum..... second life.... be who you wannabee.....
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Mja, wss sta ik er wat naiever in dan . Ik zie het persoonlijk ook niet echt als iets stoers als ik meer druk, of stoot of trek. Ik kijk er wat anders tegen aan denk ik dan x-percentage van de krachtsporters. Ben wel fanatiek hoor, maar dat heb ik eigenlijk met alle sporten die ik leuk vind. Soms een beetje té

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X