Slechte adem

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slechte adem

ik heb al een geruime tijd dat ik last heb van een slechte adem.dit komt omdat ik waarscheinlijk het probleem heb dat ik m'n eiwitten slecht worden opgenomen.
    hebben nog meer mensen dit probleem en wat kan je er aan doen ?
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

je tanden poetsen

nee sorry hoor

er zijn tongschapers te koop, die zouden moeten helpen bij slechte adem, en veel tictacs slikken misschien.

ik weet niet of het kan komen door te veel eiwitten, maar dat zal je zo horen waarschijnlijk

groetjes corina
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Van eiwitten zou me verbazen dat je daarvan een slechte adem kan krijgen, zit je niet met een abces of een ontsteking van u tandvlees ofzo

Grtz
      stil growing

Comment

dus je wilt zeggen dat de geur van uit je darmen naar boven kruipt en zich dan nog kan uiten in alleen maar slechte adem?

ik betwijfel het manneke

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Achilles @ Jan. 08 2005,23:52)]dus je wilt zeggen dat de geur van uit je darmen naar boven kruipt en zich dan nog kan uiten in alleen maar slechte adem?

ik betwijfel het manneke
          uhh knoflook doet het anders dan?
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

maar we hebben het niet over knoflook  

knoflook doet het overings niet alleen via een slechte adem

Comment

Dit kan je inderdaad hebben van eiwitten, wat je eraan kan weet ik niet. Misschien wat meer met een mondwater spoelen.

GRtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Comment

weer wat geleerd

Comment

Mensen die een atkins dieet doen, dus bijna alleen eiwitten eten en bijna geen koolhydraten hebben hier ook erg veel last van..

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

dankje harold.
                      corina voor alle duidelijkheid ik poets m'n tanden minstens 3 x per dag soms nog 4.
                      eigelijk ook een beetje omdat ik schrik heb van de tandards

Comment

Ja...wie niet?

Ik heb ook wel eens last van een slechte adem maar dat is meestal na een avondje heftig shoarma eten

Comment

haha schrik voor de tandarts

geen last van.

ik zou gewoon af en toe een sterke kauwgum nemen extra mint bvb
                          Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (MR. Muscle @ Jan. 09 2005,23:51)]corina voor alle duidelijkheid ik poets m'n tanden minstens 3 x per dag soms nog 4.
                            eigelijk ook een beetje omdat ik schrik heb van de tandards  
                            hahaha was ook een grapje hoor

ik heb even gezocht: leg 5 minuten gist in je mond en kauw daarna op een blaadje citroenmelisse, zou moeten helpen.

en de rest van de adviesen waren je tong poetsen en schrapen.

sucses ermee

groetjes corina
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

dankjewel.
                              het opvallende is alleen m'n moeder klaagt erover.
                              zij heeft ook niet graag dat ik zoveel eiwitten en andere dingen binnen speel.dus begon al echt te denke is ze niet gewoon aant zeveren.heb dit ook aan m'n vriendin verteld en zij merkt niets dus....
                              moeder of niet poetsen blijven we toch doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X