Verlies Vetpercentage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verlies Vetpercentage

Hallo allemaal,

Ik ben 20 jaar, weeg 68 kilo en ben ongeveer 1,68m.

Ik heb onlangs mijn vetpercentage laten meten op de sportschool. In eerste instantie leek er niks aan de hand, maar het uiteindelijke resultaat viel tegen.

Mn vetpercentage werd gemeten bij biceps, triceps, onder mn schouderblad en als laatste in mn zij.

De instructrice zei dat er weinig zat op de armen en in de zij, alleen in de rug zat er vrij veel en kwam uiteindelijk uit op 17% lichaamsvet.

Ik heb afgesproken over 6weken opnieuw het percentage te meten. Ik ben nu een paar dagen bezig met zowel gezond en gevarieerd eten als met kracht- en cardiotraining 3-5 dagen per week.

Graag zou ik willen weten welke cardioapparaten en hoelang, ik dit het beste aan kan pakken. En of er bepaalde oefeningen voor rug/schouders zijn die vetaanpakkend zijn..

Ieder commentaar is welkom!

Je voeding op je doel afstemmen. Hoe je dit kan doen? Gebruik de zoekfunctie / lees de stickies
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ipv veel cardio kun je er voor kiezen om zware krachttraining te doen in combinatie met goed voedingsschema. Want aan het gewicht te zien heb je weinig spiermassa, wanneer je dan een paar kg spiermassa pakt zal het VP ook zakken.

Comment

Originally posted by RicardoVDW View Post
        Hallo allemaal,

Ik heb onlangs mijn vetpercentage laten meten op de sportschool. In eerste instantie leek er niks aan de hand, maar het uiteindelijke resultaat viel tegen.
        Wat is er nu aan de hand dan? Je lichaam is toch hetzelfde, je hebt er alleen een statistiekje bij...
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
          Ipv veel cardio kun je er voor kiezen om zware krachttraining te doen in combinatie met goed voedingsschema. Want aan het gewicht te zien heb je weinig spiermassa, wanneer je dan een paar kg spiermassa pakt zal het VP ook zakken.
          Dit, gewoon massa erbij knallen en let niet te veel op die percentages, check vooral spiegel

Comment

Ricardo,
            Je kunt niet alleen vetverbranden op je rug kerel. Dus helpt het ook niet om oefeningen te zoeken, speciaal voor de rug.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X