epic pics

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Toph View Post
    Doet die Zack Khan nog wel eens wat? Enorme beer is dat, maar doet hij wedstrijden?
    Op het moment volgens mij niet zn laatste wedstrijd was in 2009 1e in de ''Men's Super-heavyweight class'' en ''Overall'' bij ''the British Championships'''. Hij heeft een blessure (benen) gehad waardoor die lang uit de roulatie is geweest, hij kwam eerst met road to recovery blog en is nu bezig road to redemption blog. Wat hij in de planning heeft is mij niet bekend..maar een monster is het sws!!

Comment

• Je wordt geen beest door even aan een potje te snuffelen.....

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
        Ik mag toch hopen dat jij niet denkt dat als jij dezelfde middelen en hoeveelheden zou gebruiken als degene die hier voorbijkomen jij er net zo zou gaan uit zien?

Er zijn miljoenen juicers, en slechts enkelen daarvan hebben de genen zo te worden..

Anders zou elke juicer een freak zijn immers..
        Op fora zijn er maar weinig juicers die een hele apotheek in hun reet spuiten
        Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
          Op fora zijn er maar weinig juicers die een hele apotheek in hun reet spuiten
          Denk je dat?
          Ik heb hoeveelheden voorbij zien komen waar menig pro bber de hik van krijgt..

Je ziet juist op fora lui die zich soms helemaal te pletter spuiten, nooit off gaan en als je dan een foto van ze ziet vraag je je af of ze uberhaupt trainen.......
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Iguana, pleur alle off topic eruit, kunnen we weer epic pics bekijken

Comment

• Zal zo es ff kijken wat er uit kan, je hebt gelijk idd zal mezelf even vermanend aanspreken om ontopic te blijven
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Om te kotsen zo groot die rug!
                Attached Files
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by Mr007 View Post

Vind dit echt een geweldige foto van Jay Cutler !!
                  Veel respect voor iedereen die zo hard werkt aan zijn doel, wat dat doel ook mag zijn !!
                  I'm bloated, retaining water and I have moodswings ! But if you can't handle me when I'm bulking, you don't deserve me when I'm shredded !

Comment

• Jay is echt zo bruut, ik ben geen fan van zijn fysiek maar hij geeft nooit op en zal altijd terugkomen, ook een vreselijk aardige vent
                    Zag hem 3 jaar terug in Golds in de kleedkamer ik dacht dat ie net zo breed als lang was hahaha als ie opgepompt is alles zo smerig groot
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                      Jay is echt zo bruut, ik ben geen fan van zijn fysiek maar hij geeft nooit op en zal altijd terugkomen, ook een vreselijk aardige vent
                      Zag hem 3 jaar terug in Golds in de kleedkamer ik dacht dat ie net zo breed als lang was hahaha als ie opgepompt is alles zo smerig groot
                      Dat is mijn grote droom, om ooit een keer in Golds te trainen
                      Heb echt respect voor hem, en alle anderen uiteraard ! Deuren passeren moet een hele opgave zijn voor zo een massa beest :P
                      Welke fysiek draagt dan jouw voorkeur ?
                      I'm bloated, retaining water and I have moodswings ! But if you can't handle me when I'm bulking, you don't deserve me when I'm shredded !

Comment

• Originally posted by FitnessFanatic View Post
                        Dat is mijn grote droom, om ooit een keer in Golds te trainen
                        Heb echt respect voor hem, en alle anderen uiteraard ! Deuren passeren moet een hele opgave zijn voor zo een massa beest :P
                        Welke fysiek draagt dan jouw voorkeur ?
                        Golds is geweldig, moet je echt eens doen!
                        Ik ben meer fan van de fysieken als Bob Paris, Berry de Mey, Leidelmeyer, maar ook Yates vond ik geweldig of een Lee Haney, Wheeler

Cutler is echt een ambassadeur geweest voor de sport, een van de vriendelijkste in het BB
                        Toen Roelie zijn eerste O deed kwam Jay zelf naar hem toe omdat ie zo nieuwsgierig naar hem was, hoe hij zijn respect toonde naar Roelie getuigde dat het een groot kampioen is in tegenstelling tot dexter jackson, arrogante kwal.
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Golds is geweldig, moet je echt eens doen!
                          Ik ben meer fan van de fysieken als Bob Paris, Berry de Mey, Leidelmeyer, maar ook Yates vond ik geweldig of een Lee Haney, Wheeler

Cutler is echt een ambassadeur geweest voor de sport, een van de vriendelijkste in het BB
                          Toen Roelie zijn eerste O deed kwam Jay zelf naar hem toe omdat ie zo nieuwsgierig naar hem was, hoe hij zijn respect toonde naar Roelie getuigde dat het een groot kampioen is in tegenstelling tot dexter jackson, arrogante kwal.
                          Ooit zit een trip naar Amerika er zeker in, als ik genoeg gespaard heb En dan staat Golds vanboven op mijn lijstje
                          Zelf vind ik de fysiek van Frank Zane geweldig, ben meer voor de klassieke BB'ers ook
                          Gelukkig dat er mensen als Jay zijn, zij geven de sport toch een mooie toon tov arrogantere types !

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                            Denk je dat?
                            Ik heb hoeveelheden voorbij zien komen waar menig pro bber de hik van krijgt..

Je ziet juist op fora lui die zich soms helemaal te pletter spuiten, nooit off gaan en als je dan een foto van ze ziet vraag je je af of ze uberhaupt trainen.......
                            Wat ik voorbij zie komen lijkt niet op tegelijk gebruik van insuline, IGF, HGH, allerlei testosteron supplementen etc. Maar ja, misschien een goed idee om de OT eruit te filteren
                            Train hard or go hormone

Comment

• Jah Jay zijn fysiek spreekt me ook nog steeds niet echt aan. Weet niet hoe het komt maar ik vind die van phill mooier, symmetrischer. Kai heeft een prachtige instelling maar is te bruut met zijn grote.

Frank Zane blijft zeker ook 1 van mijn favorieten, en Arnold natuurlijk
                              I'm not special, but not the same as you.
                              Because I do things you will never do.
                              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Robbie pas jij zelf ook in dit topic? Of sta je op youtube ergens? Dacht jouw vriendin ook toch

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X