arnold biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• arnold biceps

welke bicep oefeningen heeft deze gek ook alweer gedaan..

betere vraag is: welke niet...
    arnold was nogal een liefhebber van veel variƫteit in zijn oefeningen,
    je moet zijn enceclopedia on modern bodybuilding maar eens lezen...

maar om er een te zeggen mss concentration curls
    Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Originally posted by salvation View Post
      Veel curls. Maar de resultaten zijn van zoveel factoren afhankelijk.

Originally posted by Chris Dickerson, Mr Olympia 1982
      My body does what it does and if I train in the same manner as two other people or ten other people, my body would develop the way it does regardless. And I always say this at my seminars.

You can stimulate the muscles and you separate them, isolate them and put them together and work them in all sorts of directions and angles and positions, but they are going to come out the way the are going to come out. The secret, of course, is to include variety in your training, but your body is programmed for a certain look.

For example, if I were to do a bicep curl and two other people were to do a bicep curl, our arms are going to come out looking unique according to our genetics, not exactly the same.

bron: Bodybuilding.com - An Interview With 1982 Mr. Olympia, Chris Dickerson.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have ā€œawesome techniqueā€ are usually the biggest disastersā€”their ego just doesnā€™t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by stijnel View Post
        betere vraag is: welke niet...
        arnold was nogal een liefhebber van veel variƫteit in zijn oefeningen,
        je moet zijn enceclopedia on modern bodybuilding maar eens lezen...

maar om er een te zeggen mss concentration curls
        dankje zal ik es doen

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Veel curls. Maar de resultaten zijn van zoveel factoren afhankelijk.
          goeie, bedankt

Comment

Helemaal mee eens inferno Je vorm ga je niet veranderen door andere oefeningen, dat ligt al vast en hoe het ook wend of keert je spier zal die vorm aannemen. Net als de veelbesproken biceps piek, vele zeggen ja je hebt binnen en buitenkant biceps en als je die en die oefening doet dan krijg je een mooie piek. Nee. De een heeft een piek en de ander heeft het niet, klaar, punt uit.

Dus je kan best massa bouwen met verschillende oefeningen en variatie is lekker, maar je spier gaat toch uitkomen als dat hij geprogammeerd staat uit te komen.

Ik hoorde laatst nog iemand in de gym zeggen: "Ja je moet echt die oefening gaan doen voor borst (dumbell pullover), die zorgt echt voor de randjes, dan wordt alles mooi rond enzo".

Juist ja... ik heb zelf ook een hapje uit de binnenkant van mijn linkerborst, maar daar gaat echt niet ineens spier aangroeien door een paar pullovers of flyes.
            Last edited by GespierdeMug; 24-08-2012, 16:28.
            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by salvation View Post

Je hebt het wel over de koning der bodybuilders he!
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post

Echt he.

Verder ben ik het er mee eens wat andere zeggen omtrend je aanleg etc. Wat het wel kan zijn is dat die ene oefening die bij andere lijkt te werken ook net die oefening kan zijn die weer voor wat extra spierontwikkeling zorgt bij jou persoonlijk, maar dat neemt niet weg dat jouw spieren zo groeien zoals ze willen groeien doordat jij ze beschadigd door te trainen.
                "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                  Echt he.

Verder ben ik het er mee eens wat andere zeggen omtrend je aanleg etc. Wat het wel kan zijn is dat die ene oefening die bij andere lijkt te werken ook net die oefening kan zijn die weer voor wat extra spierontwikkeling zorgt bij jou persoonlijk, maar dat neemt niet weg dat jouw spieren zo groeien zoals ze willen groeien doordat jij ze beschadigd door te trainen.
                  Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar vooral ook uit eigen ervaring. Ik heb een aantal oefeningen die ik gewoon echt kut vind om het zo te zeggen. Toen ik net begon met trainen raadde iemand aan voor triceps om skullcrushers en kickbacks te doen, nou moet ik zeggen dat skullcrushers echt helemaal geen slechte oefeningen zijn, maar ik vind beide oefeningen gewoon echt niet fijn. Ik vind de houding die je moet aannemen niks, de beweging niks en heb ook niet het gevoel dat ik mijn triceps hard afpeiger. Na maanden zag je dan ook bijna geen verandering.. toen begon ik met close grip benchen, dippen en pulldowns die ik alle 3 heerlijk vind om te doen en ze ook echt goed aanvoel en nu zijn mijn triceps naar eigen zeggen aardig gegroeid.

Al denk ik wel dat het ook wel te maken heeft met correcte uitvoering van de oefening.
                  Last edited by GespierdeMug; 24-08-2012, 16:53.
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post

hahah ja ja ik weet het! maar op die foto doetie wel gek

Comment

waarschuwing waard om Arnold gek te noemen, hij is een legende!
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X