Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
en als je hartslag nou echt heel hoog blijft kan je aan de doktor vragen of ie je een lage dosis propranolol wil geven. Is het tegenovergestelde van beta-2-agonist zoals clen waardoor je hartslag flink omhoog gaat.
Maar grote kans dat het gewoon griep is want half nederland is ziek!
lijkt me sterk dat het de griep is, ik ben al 3 dagen duizelig en dan zou ik nu toch al wel meer moeten merken, ben met de carnaval ook al flink ziek geweest.
ik zie het over een week wel, wel een eng gevoel hoor, zo duizelig iedere keer.
ik heb ook ergens gelezen dat het kan komen door vochtverlies, iemand weleens iets over gehoord?
ik ben zo bang dat het met het sporten te maken heeft, te weining voeding of te weining vitamine's, te veel uit mezelf willen halen.
over een week weet ik gelukkig meer, hoop ik.
vochtverlies kan je wel minder door gaan presteren maar echt super rot erdoor worden zie ik niet zo snel gebeuren.
Zit je momenteel niet op een heel zwaar dieet? dat je ver onder je nodige kcal zit dat zou wel een goede oorzaak kunne zijn.
Ik zou zowieso een paar dagen rust houden en dan weer rustig aan beginne met trainen want overtraind zijn is helemaal ###.
En in het ergste geval denk ik aan een burnout maar zover zal het toch niet met je zijn
@dino 21, nee ik zit niet in een zwaar dieet, ik let de laatste tijd niet meer zo goed op mijn voeding, krijg daardoor iets minder cal binnen dan ik zou moeten, ben het weer aan het opbouwen. ja ik ga het ook even rustig aan doen, ik vroeg al aan de dokter of ik niet overtraint kon zijn, maar dat was niet zei hij, dat gebeurt niet zo snel, dan denk ik weer, ja hij weet niet hoe hard ik train, maar ja, we nemen maar aan dat de dokter het wel zal weten
@miss s , 135/80, ik weet niet hoe laag dat is, volgens mij niet schrikbarend toch?
@been, ik heb nu multivitamine's, dat is toch ook goed?
de dokter vroeg ook al of ik gestresst was, nee helemaal niet ik ben juist superrelaxt.
dit is nu al de 4e dag dat ik duizelig ben, tis net of ik heel de dag aangeschoten ben.
En volgens je dokter was die bloeddruk te laag?
Kan het me niet voorstellen is een hele normale bloeddruk, absoluut niet te laag.
Zou nog even je voeding nalopen om zeker te zijn dat je nergens een tekort aan hebt, zorgen dat je een paar lier water per dag drinkt en zo veel mogelijk van koffie en cola en dergelijke afblijven. Verder heel goed in de gaten houden en zeker terug gaan naar de dokter als het blijft.
Laat je niet afschepen want die hoge hartslag in combinatie met de duizeligheid is zeker niet goed!
ja hij was te laag zei hij, ik weet het ook niet meer, maar iets zit er in ieder geval niet goed.
nee, ik ga me indd niet af laten schepen, en de rest ben ik vanaf nu weer goed op aan het letten.
ik wil zoiezo bloed laten prikken, dan kan ik zien of ik ergens tekort aan heb.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment