duizelig???
Collapse
X
-
Originally posted by midget View PostVandaag ging het wel iets beter. Ook beter op mn voeding gelet. Ik mag volgende week naar de dokter, als het weer komt.
Hopelijk is t over en kan ik snel beginnen met fitnessen!!
hoop eigenlijk stiekum heel erg dat je de rest van je leven duizelig blijft en dat je pappie en mammie niet willen hebben dat zo n pieperd als jij naar de dokter gaat!
snap je ouders wel.. als ik een kind zoals jij had gaf ik hem niet eens eten.. laat staan dat hij naar de dokter mocht
Comment
-
Originally posted by Hooligan View Postvind ik erg jammer!
hoop eigenlijk stiekum heel erg dat je de rest van je leven duizelig blijft en dat je pappie en mammie niet willen hebben dat zo n pieperd als jij naar de dokter gaat!
snap je ouders wel.. als ik een kind zoals jij had gaf ik hem niet eens eten.. laat staan dat hij naar de dokter mocht
Comment
-
Originally posted by midget View PostEen ontsteking? Wel erg overdreven. Maar op internet lees ik dat het pfeiffer kan zijn ofzo. Hopelijk NIETThere are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostDwerg, denk je een beetje aan je eigen onderschrift?
Comment
-
Originally posted by midget View PostGelukkig. Maarja het is voorlopig weg dus ik kan weer fitnessen morgen!
Originally posted by midget View PostUh... Jij bent zkr zon dikke luierd die achter zn pc zit en beetje mee zit te trollen? Zielepoot.. Hm.. ik denk tog dat er een paar hier waarschuwings-ban moeten krijgen. Zo word het forum nooit on-topic. Door al die mafkezen als Hooligan word er alleen nog getrolld.
jammer dat het altijd jongens zijn die via de pc heel wat te vertellen hebben maar in real life al beginnen te rennen als iemand ze aan kijkt!
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostVind ik niet leuk!
yeah! een puppy zoals jij zal het wel ff regelen he..
jammer dat het altijd jongens zijn die via de pc heel wat te vertellen hebben maar in real life al beginnen te rennen als iemand ze aan kijkt!
Kut hooligan. Van mij part sluit de overheid ze allemaal op!
Comment
-
Haha allemaal sukkelige internet gangstersss.. Zeker vrienden van je hooligan??
Tsss hopelijk krijg je kanker en kunde NOOIt meer trainen. Kon je elke dag deze topic volgen. XD XD
xxxx www.xhamster.com
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
4 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
6 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-