ik word maar niet sterker !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik word maar niet sterker !!

Hallo,

ik ben 21 jaar 79kg 175cm 19%vet en ik train al 1,5 jaar.

ik train 5 dagen per week trainingschema als volgt:

ma: borst tricep
    di : Rug bicep
    wo: rust
    do :Schouders abs
    Vrij : Borst bicep
    za: rust
    zo: legs

ik ben nu al 2 weken aan het cutten. zie mij voedingschema.

mijn probleem is dat ik bijna geen gains ie bij mij zelf!
    aleen mijn biceps zijn groter geworden in deze 1,5 jaar!

en ik ga maar niet vooruit mijn mijn kracht...
    ik pak nog steeds de zelde gewichten wat ik 1 jaar gelede ook pakte.

bench press kan ik maar 40kg max pakken van 8 reps.
    schouders kan ik maar 14kg pakken met dumbells.

wat zou het oorzaak zijn ??
    raden jullie mij aan om een ander training methode te gebruiken?
    ik wil echt de gains zien!! massa..

hulp gevraagd...
    Attached Files
    I have stopped saying I wish, I have started saying I WILL !!

Ik denk dat het echt niet zo dramatisch is als je zegt hoor, ik ben 15, weeg 63KG en druk meer/evenveel weg.

Ga anders over op een nieuw schema, powerbuilding bijvoorbeeld zou een goede optie zijn. BB + Kracht, even sterk zijn als dat je eruit ziet

Comment

Op zich wel raar dat je niet sterker wordt. Er zijn een paar dingen die je kan veranderen:

Maak een schema met minder dagen/intensievere workout. Gooi gewoon iedere week het minimale gewicht erbij dat je kan vinden. Wat je op dit moment doet ziet er een beetje onsamenhangend/random uit.

Daarnaast kun je je afvragen of je diep genoeg gaat, focus jezelf en geef alles.

Cutten en massa / kracht bijten elkaar wel een beetje. Hoeft niet per sé maar als relatieve beginner maakt dit het niet makkelijker. Maak een keuze...
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Dexie View Post