Fitness voor 15 jarige

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fitness voor 15 jarige

Hey mensen,

Ik ben momenteel 14 jaar, wordt over 3 maandjes 15.
    Ben aan het bulken, doe thuis simpele oefeningen en train nog met 8 kilo barbells aan beide handen haha :P

Ik woog eerst zo een schommelde 42-43 kilo ;0, ben nu 46 kilo.
    3 kilo meer in 5 maanden, is eigenlijk best weinig, maar is het is resultaat.
    Ik heb me aangemeld bij fitness, ik wil spiermassa erbij, maar zou ik dan sommige dingen nog beter niet doen omdat ik nog niet compleet ben volgroeid, en zou ik HIT mogen uitvoeren?

Ik begon ook toen ik 14 was en begon gewoon langzaam. Je kan volgens mij alles gewoon doen zolang je het maar in mate doet en niet te zwaar begint.

Comment

Originally posted by optiflex View Post
      zolang je het maar in mate doet en niet te zwaar begint.
      In mate en High Intensity Training?
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Er is een topic voor jeugdige sporters, bij de stickys

Comment

Originally posted by optiflex View Post
          Ik begon ook toen ik 14 was en begon gewoon langzaam. Je kan volgens mij alles gewoon doen zolang je het maar in mate doet en niet te zwaar begint.
          Ook begonnen toen ik 14 was toen ging ik zo hard mogelijk
          Want meer gewicht = sterker dat was alles toen

Mooie tijden
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
            Ook begonnen toen ik 14 was toen ging ik zo hard mogelijk
            Want meer gewicht = sterker dat was alles toen

Mooie tijden
            Toen ik begon wist ik nog niks over juiste oefeningen enzo. had ook geen instructeurs dus moest het zelf uitvogelen en soms hulp van mede sporters. Als hij de oefening steeds verkeerd uitvoerd en dan nog zwaarder gaat dan lijkt me dat niet goed voor zijn lichaam. Tuurlijk heeft iedereen zijn eigen manier van trainen en reageert iedereen er anders op ik zei alleen wat voor mij werkte.

@Patricaaaa met mate bedoel ik genoeg rust nemen.

Comment

Mijn spieren zou ik eigenlijk ook harder willen, hoe zou ik dat moeten doen?

Comment

Doe gewoon relax en bouw een basis op. Je lichaam is niet te vervangen.

Comment

Pak gewoon een goed gewicht waarmee je alles goed uitvoert en ga steeds iets zwaarder, let niet teveel op gewicht en ga niet te zwaar. En wat je niet moet doen qua oefeningen bijvoorbeeld? Eigenlijk kan je gewoon alles doen hoor, zolang je maar luistert naar je lichaam.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X