Afvallen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen!

Hallo ik was een jaar geleden begonnen met fitnessen en het ging wel erg goed kreeg goeie spieren werd een beetje strak maar in de zomervakantie heb ik niet echt veel aangedaan af en toe wat oefeningen gedaan maar voor de rest niet zoveel..

En nu wil ik dus graag afvallen en alles mooi strak hebben als het me lukt tenminste, ben zelf 1.69 weeg 71 kilo en ben zelf 19 jaar alleen heb ik gewoon een te grote buik en de tietjes zijn weer gekomen omdat ik gestopt was met het borst trainen dus.

Vroeger had ik echt ''scheit'' aan voeding maar nu begin ik te merken dat het wel heel belangrijk is en ook ben ik bezig met het opstellen van een voedingschema zelf heb ik 2500 Kcal nodig per dag en ik dacht om te beginnen de 2200 kcal te halen per dag dus 300 onder mijn behoefte zitten en daarbij sta ik hele dag in de winkel (kledingwinkel dus ben ik redelijk actief) en in de avonden doe ik thuis meestal heb 2 dumbells van 16 kilo per kant en daarmee doe ik dan 3 kwartier oefeningen.

Ook wil ik de whey-proteine shake aanschaffen om zo mijn eiwitte ook te halen want ik had het zeg maar zo in gedachte.

50 % eiwitten 25 % vetten en 25 % koolhydraten nu weet ik niet of dit goed is maar ik denk wel dat je niet teveel koolhydraten moet hebben als je wil afvallen natuurlijk.

Kwa kilo maakt het me niet zoveel uit want zoals me armen en schouders rug zit niet echt vet op en is best wel gespierd alleen mijn buik de love handles en die tietjes beginnen me erg te irriteren en ben ik dus super gemotiveerd.

Graag hoor ik tips of iets anders wat ik fout doe van jullie vnv heb ik mijn voedingsschema ook klaar.

groeten

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X