Ga ff naar de fysio, het lijkt op het eerste gezicht een overbelasting, maar er kan ook wat anders aan de hand zijn maar dat voelt de beste man dan wel meteen. Loop er niet op door, wat het ook is neem sowieso een week volledig rust.
lopen doet zeer
Collapse
X
-
Yeah right ! 10 km in 30 min , op tempo ohw oke
Jonge je weet niet wat je lult, als jij die tijd loopt op de 10 km hoor je in de nederlandse top, en is bodybuilding niets voor jou !
Ik weet ni van waar je 30 min haalt er staat duidelijk 35 a 40 min dat is ongeveer 10 min meer wat jij zegt . Dit kan ook 42 min zijn. Ik heb niet gezicht da ik juist 35 a 40 min doe voor deze afstand.
Eerst lezen alstublieft. Rustig aan
Comment
-
Dan nog is 15 km/uur lopen voor 40 minuten iets dat erg snel is, in de buitenlucht. Maar het zou kunnen, waarom niet. 35, no way though. Ik ben best een geoefend loper dus ik heb wel een beetje kijk op wat er bij komt kijken. 5 km onder de 20 is voor de meeste mensen al écht een opgave op daar überhaubt ooit te komen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
ok ik snap wel wat jullie hier neerschrijven. Maar ik wou alleen weten hoe ik mijn blessuren kan verminderen of wegeholpen kan worde. Ik heb dit forum niet geopend om te horen dat het niet kan. Ik loop ongeveer rond deze min. Dus het kan meer of minder zijn. Hoeft niet gediscussieerd te worden
Met alle respect laat ik het hierbij en laten we gewoon verder gaan hoe het kan verholpen worden.
Ik heb een afspraak volgende week woensdag bij de sport arts dus wens me maar suc6
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostJa, doe ff rustig man. Voel je niet meteen zo aangevallen nergens voor nodig. Het is wss bullshit, hoewel ik net zie day er 35-40 min staat maar dan nog is het vrij snel maar daar kom ik ook wel in de buurt van denk ik (denk tussen 42 en 45). Zou best kunnen dus alleen niet heel waarschijnlijk.
Ik denk dat het een jong baasje is dat een handje van overdrijven heeft. Dat is geen ramp toch?
Originally posted by Psyco20 View PostIk weet ni van waar je 30 min haalt er staat duidelijk 35 a 40 min dat is ongeveer 10 min meer wat jij zegt . Dit kan ook 42 min zijn. Ik heb niet gezicht da ik juist 35 a 40 min doe voor deze afstand.
maar nu we toch zo lekker offtopic zijn en jij besloten hebt naar een arts te gaan, goede keuze, wil ik je nog wel ff t volgende meegeven :
als ik zeg dat ik 35-40 minuten train betekend dat niet dat t ook 45 kan zijn.. je krabbelt dan terug!
heb zelf op een vrij hoog nivo hardgelopen en mn vader is prof, in zoverre je dat in nl kunt zijn, geweest.. ik weet dus exact wat wel en niet mogelijk is! als jij de 10 km in 40 min kunt afleggen op een buitenparcours dan moet je niet gaan bb en maar moet jij je op het lopen gaan richten! daar zit toekomst in
Comment
-
Pak een lekker schema-tje
http://forum.bodynet.nl/trainingssch...en-waarom.htmlBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Hey,
ik zag het toevallig staan en ik kan je mischien wel wat verder helpen.
ik heb dit namelijk zelf ook gehad.
ik ben ook fanatiek begonnen
het kan zijn dat je te vaak of te lang achter elkaar door loopt en niet op tijd je rust pakt.
bij mij was het geval dat mijn onder been iets naar binnen draaide tijdens het hard lopen hier door kreeg ik pijn aan die knie voornamelijk de voorkant maar dit straalde ook uit naar de zeikant.
En mischien toch wat meer geld in goede ""hardloopschoenen" je hebt ook goedkope maar dat werd mij niet echt aangeraden omdat er dan vaak ruimte komt op de hiel. met wat duurde schoenen is dit wat beter zit wat extra bescherming in.
hoop dat je er wat aan hebt en ik zou zoiezo even langs een arts of fysio
mischien heb je die wel bij je op de sportschool.
kan je advies vragen en mischien eventueel klinkt mischien raar een paar x begeleiding daar heb je echt wel baat bij. want zij kunnen zien hoe je loopt.
of ga bij een loop groep.
Groet Erwin.When u want somthing, give it ur all!
Comment
-
Originally posted by Psyco20 View PostIk weet ni van waar je 30 min haalt er staat duidelijk 35 a 40 min dat is ongeveer 10 min meer wat jij zegt . Dit kan ook 42 min zijn. Ik heb niet gezicht da ik juist 35 a 40 min doe voor deze afstand.
Er is een gigantisch groot verschil tussen 35 min en 42 min.
Dat is zowat hetzelfde als zeggen dat je 10 a 11 seconden loopt op de 100m maar het kan ook 12 zijn.
Anyway: voor je probleem zul je toch echt naar een sportdokter moeten.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Als ik dit alles zo lees denk ik aan overbelasting. Als je inderdaad deze tijden loopt, dan lijkt me dat erg snel om elke training te doen. Als je dit tijdens een wedstrijd loopt oké, maar elke training?
Een overbelasting kan je maar op één manier behandelen. Rust nemen. Even een paar weken niet lopen en dan rustig terug opbouwen. Kijken wat dit doet met je knie. Als je dit nog niet hebt gedaan, zou ik persoonlijk niet meteen naar een huisarts gaan. Deze zal hooguit 2 opties geven: rust houden, tijdje niet belasten of naar de fysio. Maar ook fysio zal zeggen rust houden, tijdje niet belasten en en wat oefeningen doen.
Comment
-
Originally posted by funboy View PostAls ik dit alles zo lees denk ik aan overbelasting. Als je inderdaad deze tijden loopt, dan lijkt me dat erg snel om elke training te doen. Als je dit tijdens een wedstrijd loopt oké, maar elke training?
Een overbelasting kan je maar op één manier behandelen. Rust nemen. Even een paar weken niet lopen en dan rustig terug opbouwen. Kijken wat dit doet met je knie. Als je dit nog niet hebt gedaan, zou ik persoonlijk niet meteen naar een huisarts gaan. Deze zal hooguit 2 opties geven: rust houden, tijdje niet belasten of naar de fysio. Maar ook fysio zal zeggen rust houden, tijdje niet belasten en en wat oefeningen doen.When u want somthing, give it ur all!
Comment
-
overtraining kan ook een oorzaak zijn heb je hier al over na gedacht
Hey,
het kan zijn dat je te vaak of te lang achter elkaar door loopt en niet op tijd je rust pakt.
bij mij was het geval dat mijn onder been iets naar binnen draaide tijdens het hard lopen hier door kreeg ik pijn aan die knie voornamelijk de voorkant maar dit straalde ook uit naar de zeikant.
En mischien toch wat meer geld in goede ""hardloopschoenen" je hebt ook goedkope maar dat werd mij niet echt aangeraden omdat er dan vaak ruimte komt op de hiel. met wat duurde schoenen is dit wat beter zit wat extra bescherming in.
kan je advies vragen en mischien eventueel klinkt mischien raar een paar x begeleiding daar heb je echt wel baat bij. want zij kunnen zien hoe je loopt.
Als ik dit alles zo lees denk ik aan overbelasting. Als je inderdaad deze tijden loopt, dan lijkt me dat erg snel om elke training te doen. Als je dit tijdens een wedstrijd loopt oké, maar elke training?
Een overbelasting kan je maar op één manier behandelen. Rust nemen. Even een paar weken niet lopen en dan rustig terug opbouwen. Kijken wat dit doet met je knie. Als je dit nog niet hebt gedaan, zou ik persoonlijk niet meteen naar een huisarts gaan. Deze zal hooguit 2 opties geven: rust houden, tijdje niet belasten of naar de fysio. Maar ook fysio zal zeggen rust houden, tijdje niet belasten en en wat oefeningen doen.
Comment
-
overtraining kan ook een oorzaak zijn heb je hier al over na gedacht
Hey,
Comment
-
Originally posted by axel1994 View Posthet is 5.Als jij zegt dat je 35-40 min doet op 10 km dan betekend dat dat je feitelijk 35 min kan lopen op 10 km.
Er is een gigantisch groot verschil tussen 35 min en 42 min.
Dat is zowat hetzelfde als zeggen dat je 10 a 11 seconden loopt op de 100m maar het kan ook 12 zijn.
Anyway: voor je probleem zul je toch echt naar een sportdokter moeten.
hehe ! thanks Axel
@ TS : laat ff horen wat de sportarts ervan heeft gezegd, en ga aub hele goede schoenen kopen zoals Erwin al aangeeft !
Jou probleem komt hier waarschijnlijk niet door maar kan je wel hielspoor etc bezorgen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...10 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-