Goed de titel zegt het al: Voor sommige mensen werkt leren loslaten ook. Ik was zoals de meesten hier TE erg gefocused op de kcal die ik binnenkreeg. Ben ook anders gaan eten. Eet in de ochtend geitenyoghurt met havermout en een beetje whey. Ligt eraan wanneer ik train maar neem voor het trainen en na het trainen een koolhydraatrijke kleine maaltijd varierend uit brood of een vruchtensmootie (Veel kleine vruchten met havermout, vleugje kaneel) De rest vd dag neem ik geen koolhydraten. De rest bestaat uit meer dan een 1kg groenten per dag en vis of javaanse schijven (Vegetarisch) Eet ook wel eens een bakje kwark etc. Geen dag let ik meer op in de hoeveelheden wat ik eet maar luister naar mijn lichaam. Ik eet wat de natuur me geeft. Zolang je daarop focust kun je ook hard groeien!
Nu ik dit doe ben ik droger (lees 8% vet) en weeg ik 93kg. Ik ben hard blijven trainen en dat gaat ook niet veranderen.
Na ongeveer 3 jaar lopen klungelen met voedinsschema's en hoeveelheden kcal die ik zogenaamd naar binnen moest werken kwam ik er dus achter dat dit voor mij veel beter werkte! Leren loslaten.
Ik weet dat ik hier veel reacties op ga krijgen maar dit werkt voor mij! Dit hoeft niet voor iedereen te werken natuurlijk.
Nu ik dit doe ben ik droger (lees 8% vet) en weeg ik 93kg. Ik ben hard blijven trainen en dat gaat ook niet veranderen.
Na ongeveer 3 jaar lopen klungelen met voedinsschema's en hoeveelheden kcal die ik zogenaamd naar binnen moest werken kwam ik er dus achter dat dit voor mij veel beter werkte! Leren loslaten.
Ik weet dat ik hier veel reacties op ga krijgen maar dit werkt voor mij! Dit hoeft niet voor iedereen te werken natuurlijk.
![Smile](https://forum.bodynet.nl/images/smilies/smile.gif)
Comment