Leren loslaten werkt ook prima

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leren loslaten werkt ook prima

Goed de titel zegt het al: Voor sommige mensen werkt leren loslaten ook. Ik was zoals de meesten hier TE erg gefocused op de kcal die ik binnenkreeg. Ben ook anders gaan eten. Eet in de ochtend geitenyoghurt met havermout en een beetje whey. Ligt eraan wanneer ik train maar neem voor het trainen en na het trainen een koolhydraatrijke kleine maaltijd varierend uit brood of een vruchtensmootie (Veel kleine vruchten met havermout, vleugje kaneel) De rest vd dag neem ik geen koolhydraten. De rest bestaat uit meer dan een 1kg groenten per dag en vis of javaanse schijven (Vegetarisch) Eet ook wel eens een bakje kwark etc. Geen dag let ik meer op in de hoeveelheden wat ik eet maar luister naar mijn lichaam. Ik eet wat de natuur me geeft. Zolang je daarop focust kun je ook hard groeien!

Nu ik dit doe ben ik droger (lees 8% vet) en weeg ik 93kg. Ik ben hard blijven trainen en dat gaat ook niet veranderen.

Na ongeveer 3 jaar lopen klungelen met voedinsschema's en hoeveelheden kcal die ik zogenaamd naar binnen moest werken kwam ik er dus achter dat dit voor mij veel beter werkte! Leren loslaten.

Ik weet dat ik hier veel reacties op ga krijgen maar dit werkt voor mij! Dit hoeft niet voor iedereen te werken natuurlijk.

Hoe bedoel je je luistert naar je lichaam? Je lichaam gaat je echt niet vertellen hoeveel je van iets moet eten hoor...
    Pics?
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Remi1979 View Post
      Ik weet dat ik hier veel reacties op ga krijgen maar dit werkt voor mij! Dit hoeft niet voor iedereen te werken natuurlijk.
      Oke.
      En nu?
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by kojak View Post
        Hoe bedoel je je luistert naar je lichaam? Je lichaam gaat je echt niet vertellen hoeveel je van iets moet eten hoor...
        Pics?
        Echt wel hoor! Vraag de gemiddelde obees maar, wedden dat het lichaam wel aangeeft wanneer je vet en suiker moet eten?
        Of een gemiddeld botje; wedden dat het lichaam vanzelf stopt met zeuren?

Comment

Zo heb je er altijd wel,telkens ik vraag aan een gevorderde bb'er hoe is je voedingschema.Dan heeft deze meestal geen.Ik daarintegen merk wel verbetering sinds ik mijn voedingschema heb.
          Strength Within, Pride Throughout

Comment

Heb ik dus net andersom futurekill ^^

@ Kojak dan ken jij je eigen lichaam niet goed genoeg. Natuurlijk weet jij vast wel wat je elke dag naar binnen stouwt en je weet ook vast wanneer er een honger gevoel aan komt zetten en dat voor moet zijn toch?

@ patricia lees eens goed?! Er staat NATUURLIJK eten!

Comment

Ik heb nooit honger serieus.
              Maar ja dit is gewoon een welles nietes discussie, doe gewoon waar jij je goed bij voelt en waar je progressie mee boekt. Al heb ik zwaar mijn twijfels over dit.

Comment

Wat een ongelooflijk zaad-topic is dit weer. Echt klinkklare onzin. Jouw lichaam vertelt jou "hey jongen, ik zou er nu wat eiwitten ingooien"?
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Echt wel hoor! Vraag de gemiddelde obees maar, wedden dat het lichaam wel aangeeft wanneer je vet en suiker moet eten?
                  Nieuw account?

Comment

Ga er vannuit dat je geen 2meter bent anders was je niet zo tevreden met 93kg.

Relaxt voor je dat je verbranding zo traag werkt dat je met een kilo groenten en een vis je massa behoud.
                    Als ik 1 bord per dag minder eet val ik zo weer af naar een skinny 95kg
                    Ik heb geen officieel schema met tijden, maar moet elke dag tussen de 3/400 gram eiwitten pakken en minstends 4000kcal bikken.

Simpele wetenschap zou ik zeggen.
                    Ssssmoking

Comment

Originally posted by Remi1979 View Post
                      @ patricia lees eens goed?! Er staat NATUURLIJK eten!
                      Dan nog. Hou een bord broccoli voor iemand zijn neus, en de kans is groot dat diegene geen honger heeft. Hou een mooi biefstuk of gezonde warme prak voor iemand zijn neus, en de reactie is ineens anders.

Ik heb altijd zin in eten, echt altijd. Maar er zijn ook genoeg mensen die nooit trek erin hebben. Jij wil zeggen dat de extremen daarin uiteindelijk allemaal prima naar hun lichaam kunnen luisteren?

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Op zich werkt dit wel als je schoon eet, alleen zijn er een hoop gefabriceerde etenswaren die onnatuurlijke hoeveelheden van bepaalde stoffen hebben die de hormoonhuishouding die signalen afgeeft dat je genoeg gegeten hebt, omzeilen. Fructose is een goed en dodelijk voorbeeld
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Het grappige is dat deze jongen met een voedingsschema van 22% naar 11% is gegaan. Als hij dat nou had gedaan door naar zijn lichaam te luisteren dan had hij recht van spreken gehad.

Hoe lang ben je al bezig met deze manier?
                          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                            Het grappige is dat deze jongen met een voedingsschema van 22% naar 11% is gegaan. Als hij dat nou had gedaan door naar zijn lichaam te luisteren dan had hij recht van spreken gehad.

Hoe lang ben je al bezig met deze manier?
                            Ik geloof ook niet in deze methode om de beste resultaten te krijgen, alleen is de vergelijking met obese mensen niet correct door hun voedingskeuzes. Ze omzeilen deze signalen gewoon onbewust
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Naar je lichaam luistere precies

American Pie: Reunion - YouTube

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X