Ik word er zo langzamerhand moedenloos van. Het gewicht dat ik de ene keer kan pakken kan ik een week later bijv. Bij lange na niet. De ene keer pak ik bijv. 35kg aan elke kant.met bankdrukken en de andere keer.kok ik niet verder dan 25kg. Dit is nu al weken aan de gsng heeft iemane hier een verklaring voor? Ik heb het ook alleen bij borst training.Help!
Grote schommelingen gewicht training
Collapse
X
-
Is er sprake van struktuur/opbouw in jou trainingen of probeer je elke week gewoon het maximale eruit te persen? En post je schema eens hier ter analyse.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
Originally posted by citral View PostIk word er zo langzamerhand moedenloos van. Het gewicht dat ik de ene keer kan pakken kan ik een week later bijv. Bij lange na niet. De ene keer pak ik bijv. 35kg aan elke kant.met bankdrukken en de andere keer.kok ik niet verder dan 25kg. Dit is nu al weken aan de gsng heeft iemane hier een verklaring voor? Ik heb het ook alleen bij borst training.Help!
doe je je oefeningen steeds in dezelfde volgorde? ik kan me voorstellen dat een BP als eerst oefening doen of als 5de een groot verschil kan geven.was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Eet je voldoende? als ik een dag slecht eet zit ik ook iets lager dan normaal. maar 10kg is veel! lijkt er meer op dat je niet de zelfde volgorde als je vorige training heb gedaan?success trains failure complaints!
BP:1x105 DL:165
Lengte: 182cm KG: 75
Comment
-
Ik gok dat je de ene keer bankdrukken als eerste oefening doet. Andere training doe je eerst incline of andere oef vooraf?More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Ik probeer altijd wel dezelfde volgorde aan te houden. Af en toe kan dat niet als iemand anders net ergens op zit maar het is toch altijd vrijwel hetzelfde.
Benchpress 3x8
inclince bench press 3x8
Flyes 3x8 (vdaag 22kg maar ik pak ook wel eens 30kg)
Dumbell press 3x8
Dips 3x8
Ik zit ook vrij hard te twijfelen om die 3x8 eens te gaan vervangen omdat ik gewoon geen progressie meer zie. Iemand een goed idee? Ik zat zelf aan 12,10,8,6 te denken ik train nu massa.
Ik heb ook een nieuw voedsel schema gemaakt waar ik eigenlijk vandaag mee ben begonnen. Ik at sowieso te weinig en teveel bende, daar heb ik nu afscheid van genomen. Dit zou natuurlijk kunnen verklaren waarom er zon groot verschil tussen zit, alleen eet ik al weken zo dus dan zou het altijd zo slecht moeten gaan lijkt mij ?
10.00 Rauwe havermout met proteine en water
13.00 Spinazie,pangafilet,boerenomelet en shake
15.30 Broccoli, noten, kipfilet
18.00 Sperziebonen, roodvlees
22.00 500 gram kwark met wat proteine poeder (moet wel te eten zijn)
Dit is wat ik nu op een dag eet. Ik heb nog niet echt rekening gehouden met de hoeveelheden omdat ik dit nu eerst eens fatsoenlijk vol wil houden.
Iemand tips m.b.t tot het aanpassen van trainingschema voor massa ?
Comment
-
Gewoon 5x5 doen op bench. Beginnen op 70 % van je max (1rep) en gebruik dan die incline iets van 5-8 reps en voor flyes 8-10 ofzo.
Je doet overigens te veel oefeningen voor borst. 2-3 is genoeg.I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
wil je progressie boeken in kilo's met bankdrukken.. moet je even afbouwen naar lagere series.. 4 weken 3x5x80%
4 weken daarna
3x3x90%
en dan weer naar boven opbouwen. ik groei in zo periode 10-15 kg. (max)success trains failure complaints!
BP:1x105 DL:165
Lengte: 182cm KG: 75
Comment
-
-
Originally posted by nbtp View PostGewoon 5x5 doen op bench. Beginnen op 70 % van je max (1rep) en gebruik dan die incline iets van 5-8 reps en voor flyes 8-10 ofzo.
Je doet overigens te veel oefeningen voor borst. 2-3 is genoeg.
Comment
-
-
Originally posted by citral View PostIk probeer altijd wel dezelfde volgorde aan te houden. Af en toe kan dat niet als iemand anders net ergens op zit maar het is toch altijd vrijwel hetzelfde.
Benchpress 3x8
inclince bench press 3x8
Flyes 3x8 (vdaag 22kg maar ik pak ook wel eens 30kg)
Dumbell press 3x8
Dips 3x8
Ik zit ook vrij hard te twijfelen om die 3x8 eens te gaan vervangen omdat ik gewoon geen progressie meer zie. Iemand een goed idee? Ik zat zelf aan 12,10,8,6 te denken ik train nu massa.
Ik heb ook een nieuw voedsel schema gemaakt waar ik eigenlijk vandaag mee ben begonnen. Ik at sowieso te weinig en teveel bende, daar heb ik nu afscheid van genomen. Dit zou natuurlijk kunnen verklaren waarom er zon groot verschil tussen zit, alleen eet ik al weken zo dus dan zou het altijd zo slecht moeten gaan lijkt mij ?
10.00 Rauwe havermout met proteine en water
13.00 Spinazie,pangafilet,boerenomelet en shake
15.30 Broccoli, noten, kipfilet
18.00 Sperziebonen, roodvlees
22.00 500 gram kwark met wat proteine poeder (moet wel te eten zijn)
Dit is wat ik nu op een dag eet. Ik heb nog niet echt rekening gehouden met de hoeveelheden omdat ik dit nu eerst eens fatsoenlijk vol wil houden.
Iemand tips m.b.t tot het aanpassen van trainingschema voor massa ?
Comment
-
Originally posted by Torque View Postheb je voeding ook nog uitgerekend? zet er eens aantallen bij.. volgens mij eet je iedergeval te weinig.. Pak je borst 1 keer per week?
Comment
-
Originally posted by Torque View Postheb je voeding ook nog uitgerekend? zet er eens aantallen bij.. volgens mij eet je iedergeval te weinig.. Pak je borst 1 keer per week?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment