Snuff-Sann Banned

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snuff-Sann Banned

Reden dat Snuff-Sann is gebanned for life:

Algehele irritatie.

Heb advies gegeven in een topic. Ben vervolgens door vetzak Igi persoonlijk aangevallen. Vervolgens nog enkelen die het niet konden laten.

En de grootste geirriteerden hebben de macht mij te bannen.
    Want die kunnen het niet winnen van mij met hun voortdurend achterlijk gezwam.

Algehele irritatie is wanneer iedereen daar last van heeft.
    In het echie zijn het er maar enkelen.
    Jammer genoeg dat enkele van die figuren moderators zijn.
    Lekker stoer doen vanachter hun toetsenbordje.

Laterzzzzz.

Doei snuff.

Je hebt je hartje kunnen luchten, hoop dat je je nu beter voelt en die eigenwijze bek van je hier nooit meer laat zien xxx
    Last edited by Iguana; 18-09-2012, 22:49.
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Je hebt al vaker aangegeven dat je ultieme doel is om personen te frustreren en sinds je terug bent is je dat aardig gelukt. Bijna ieder topic dat ik open trek ben jij wel weer aant kankeren tegen iemand of loop je weer neerbuigend te doen. Daarom ook dat wij, zeker omdat wij echt niet de enige zijn die dit vinden, besloten hebben je te verwijderen van bodynet. Ik denk dat dit ook geen verdere uitleg behoeft eigelijk. En als het werkelijk was omdat wij je niet mogen dan was je denkt ik een paar jaar geleden al weg geweest.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Vind het ook grappig om te laten zien hoe je je laat kennen, je bent 40 plus en loopt te schelden als een kind haha...

En doe nu niet net of het laf is dat we reageren omdat je banned bent, een account is zo gemaakt al ban ik je dan direkt weer maar verdedigen kan altijd..(voor je me weer jank pmetjes op MB stuurt..)
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...