vragen over spier pijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vragen over spier pijn

hi!

ik heb een vraagje na het trainen van het de lb heb ik vaak alleen maar een beetje spierpijn in de boven benen en nooit in de kuiten ik heb ook zoiets raars met het boven lichaam vaak heb ik alleen maar spierpijn in de borst maar eigenlijk bijna nooit in de biceps/triceps schouders rug etc. heeft iemand een idee hoe dit kan? want als ik de oefeningen doe voel ik het vaak goed branden en na het einde van een training voelen mijn armen schouders enz helemaal verslapt en ik snap er niets van XD

waarom ik daar juist geen spierpijn heb

Comment

spierpijn is niet belangrijk, het zegt helemaal niets.
      ik voel men kuiten, borst of hamstrings ook nooit maar ze groeien wel.
      Last edited by axel1994; 19-09-2012, 16:59.
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Spierpijn is geen graadmeter voor groei. Dat je geen spierpijn ervaart in bepaalde spiergroepen wil niet zeggen dat je ze slecht getraint hebt. Spierpijn ervaar je meestal als je spiergroep een intensiteit ervaart die ze niet gewend is of als je te weinig opgewarmt bent, of als je je slecht voed. En zo zijn er nog wel meer redenen waarom je wel of geen spierpijn krijgt. Het belangrijkste is dta je beseft dat wel of geen spierpijn ervaren niks te maken heeft met het halen van je trainingsdoelen.
        Ben maar blij dat je zo weinig spierpijn hebt.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X