ik voel me erg slap

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik voel me erg slap

hey ik train nu ongeveer 2 maanden ging kwa gewicht wel 2 a 3 blokken omhoog in totaal maar sindskort weekje of 2 voel ik me heel erg slap ik eet goed

07:00
    bruin broodje pindakaas+ fruit hagelslag (die ook vaak in een dieet staat)

10:00
    broodje kipfilet

12:20 2 broodjes kipfilet+ 2 broodjes 20+ kaas + broodje gekleurde hageltjes en een glas melk 300 ml.

15:00 eier koek / 2 plakken ontbijtkoek

18:00 200 gram aardappelen + 200 gram groente + varkens vlees/ kippen vlees+ fruit appeltje/banaan.

20:00 300 gram kwark.

hier kan het niet aan liggen ik heb goed op het fora rond gelezen en ik las ook dat ik misschien ook eens 1 weekje niet moest trainen ik snap het niet meer echt XD

Wel beetje weinig eten vind je niet? Weet niet hoe oud en hoe zwaar je bent maar de meeste hier eten toch een stuk meer..

Comment

Kan wel degelijk aan je voeding liggen.

Welke diëten heb je het over, die van Sonja Bakker ofzo??
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

dit ligt waarschijnlijk aan je voeding ja, voor iemand van 50kg is dit nog vrij weinig...

Comment

ik ben 14 jaar oud 1.75 en weeg 59 kg XDD

Comment

bliksem wat moet ik er dan nog meer bij eten?

Comment

Na 2 maanden een weekje rust nemen lijkt me al redelijk snel. Neem een paar sinaasappels en slaap je wel goed? Miss doordat school weer begint voel je je slapper. Hoeveel water drink je op een dag?

Comment

Wat dacht je ervan om eens wat eiwit te gaan eten ipv van al die zoete troep?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                  Wat dacht je ervan om eens wat eiwit te gaan eten ipv van al die zoete troep?
                  geef hem van katoen, Emiel!
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

14 jaar.. lijkt je dit wel verstandig? je bent nog in de groei en weegt slechts 59 kg...

reken ten eerste opnieuw je voedingsbehoefte uit, (bijvoorbeeld 2500kcal) verdeel vervolgens 40% eiwit, 40% kh en 20% vet. zorg voor 5-6 maaltijden op een dag, leef regelmatig en rust voldoende.

ik zou een fullbody schema doen 3x per week op die leeftijd, en wat hoger in de herhalingen zitten en niet te zwaar trainen.

en drink tenminste 2 liter WATER op een dag. (melk ed. tellen niet mee voor water)

Comment

Hagelslag in een diëet? Ik zou de hagelslag, eierkoek en ontbijtkoek vervangen voor kip/tonijn/rijst/vis/pinda's
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Luister eens naar Tante Beau, knul.
                        Je eet te weinig, zeker voor je leeftijd en je gewicht. Gooi die suikerzooi er eens uit, pak eens goede eiwitten en eet eens een heleboel caloriën meer. Ga lekker hard trainen en moet jij eens opletten!
                        Want je zegt zo leuk "hier kan het niet aan liggen" maar wedden van wel?
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X