Rug aanpakken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rug aanpakken

Hallo,

Ik train nu ongeveer 2 jaar. Heb ook goede gains gemaakt.
    Het probleem is dat al mijn spiergroepen compleet verzuurd zijn na het trainen van deze, behalve mijn rug. Ik heb al veel oefeningen geprobeerd en sets/reps.
    Hebben jullie tips om mijn rug compleet te belasten en te verzuren, zodat ik meer spierpijn en uitputting voel? Rug voelt na een training alsof hij niet belast is.

Groeten

Huub
    Nothing great comes without a sacrifice..

Je hoeft geen sicke verzuring om te groeien lol. Kijk in de spiegel, is je rug uitverhouding? Dan moet je je pas druk maken, ik voel nooit een pomp in me rug en toch groeit die, spierpijn heb ik ook niet echt, ik voel het wel maar daar houd het op

Comment

Hij groeit, maar niet zo snel als benen/borst bijvoorbeeld. En het gevoel van een complete belasting is wat bij mij aangeeft dat de training succesvol was.
      Nothing great comes without a sacrifice..

Comment

Leren om de oefening zo uit te voeren dat je het écht in het juiste deel van je rug voelt. Dat is bijna milimeterwerk, want bv je elleboog iets anders houden kan al veel verschil maken. Dat kan je niet terug vinden op filmpjes omdat het zo persoonsgebonden is, is echt iets wat je moet voelen
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Zolang je progressie boekt (met gewicht van de oefening) en je beweging niet slecht zit komt het wel goed. Dat gevoel maakt totaal niet uit.
          I'm not special, but not the same as you.
          Because I do things you will never do.
          SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Vooral bij rug is het belangrijk dat je echt met je gedachten in de spieren zit ipv alleen de beweging doen, althans bij mijzelf. Echt focussen op de spieren die je wilt belasten. Bend over rows, pulldowns/ups en dumbell rows zijn oefeningen waarbij ik mijn rug goed voel.
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by Huub-95 View Post
              Hallo,

Het probleem is dat al mijn spiergroepen compleet verzuurd zijn na het trainen van deze, behalve mijn rug. Ik heb al veel oefeningen geprobeerd en sets/reps.
              Hebben jullie tips om mijn rug compleet te belasten en te verzuren, zodat ik meer spierpijn en uitputting voel? Rug voelt na een training alsof hij niet belast is.

Groeten

Huub

Je rug is geen spiergroep maar een lichaamsdeel!
              If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Probeer verschillende oefeningen, de oefeningen die je het beste voelt (voelt in de zin van merken dat je rug moet werken) gebruiken.
                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Huub-95 View Post
                  Hallo,

Groeten

Huub
                  Welke oefeningen doe jij dan allemaal voor je rug?
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

gewoon raggen met dumbell rows.
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ik heb goede ervaringen met Pendlay and seated row
                      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X