Wat is jouw excuus?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is jouw excuus?

We hebben al een flink aantal verzameltopics, maar nog niet één over mensen die onder bizarre omstandigheden sporten. Mensen die zich (ondanks lichamelijke beperkingen of enorme tegenslagen) niet laten weerhouden van het sporten. Dus, bij deze

Als ik het goed begrepen heb kreeg ze op haar 21e leukemie, en een paar jaar later staat ze toch op het podium
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

bij ons op de sportschool loopt er ook zo iemand rond.
    hij kan net lopen en heeft een gigantische boggel voorop zijn borst en op zijn rug waar zijn hoofd gewoon tussenin zit als het ware!

als ik dat altijd weer zie, denk ik altijd weer; wat zit je zelf nou te zeuren over wat er allemaal wel niet goed zou zijn aan mijn lichaam :S
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Dit zijn de dingen waardoor je moet realiseren hoe blij je moet zijn met de dingen die je hebt als het allemaal goed lijkt te zitten bij je eigen lichaam. Koester dat zeker. Als je dat af en toe realiseert is het helemaal niet erg dat je de rest van je tijd loopt te klagen dat je geen cardio kunt doen oid, haha. Tenminste dat denk ik dan maar..
      "Straight outta gym"

Comment

Bij ons zit ook iemand in een rolstoel, zijn benen werken niet meer en zijn armen heeft hij nauwelijks controle op en zijn armen zijn gedraaid. Toch sport hij en doet zoveel mogelijk oefeningen om zijn armen te versterken. Prachtig om te zien. En 't geeft enorm veel motivatie.

Comment

quote van scott Cartwright:

IG: (interviewer) What is your greatest memory or moment in powerlifting, and what is your worst?

SC: My greatest memory was attending a local Special Olympics Powerlifting meet. A young girl was to squat 90 lbs. She used a walker to approach the bar. As she neared the bar they took the walker away and she proceeded to squat the weight. At that point I decided there is no reason short of paralysis ever to complain about a pain from squatting (so Bench only folks should step up).
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Bij ons ook iemand in de gym zit in een rolstoel,zijn gezicht is half verlamd.Weet niet wat er gebeurd is en vind het ook ongepast om te vragen.zit er soms een hele dag kruipt uit zijn stoel op de grond en trekt hem op iedere machine.Crost de hele dag door de gym en zwaait en lach naar iedereen want iedereen kent hem ook.Moet je gewoon respect voor hebben...en ik ben zeker dat die onder die kledij een aardige sixpack en een dik stel armen heeft
            Strength Within, Pride Throughout

Comment

http://http://www.youtube.com/watch?...eature=related

Comment

Ik ken een wedstrijd bodybuilder met MS. Dit zijn bijzondere mensen die ondanks hun ziekte/handicap topprestaties weten neer te zetten! Zeer motiverend.

Comment

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Wheelchair Bodybuilding - YouTube
                    Train hard or go hormone

Comment

inferno_0666; is er nu een aparte klasse voor rolstol bbers? Ik dacht dat ik net zoiets tegenkwam, maar kon er niet meer over vinden

Toph; geweldig ook dat commentaar erbij

Originally posted by futurekill View Post
                      Bij ons ook iemand in de gym zit in een rolstoel,zijn gezicht is half verlamd.
                      Echt respect voor zon iemand. Zeker als je nagaat dat er zoveel dikke zeugen zijn die door hun overgewicht niet naar de sportschool durven ( <- horen zich juist te schamen dat ze er niets aan doen).

Zon iemand heeft in mijn ogen echt ballen. Ik vind dat bijzonder motiverend

Originally posted by erik1982 View Post
                      Ik ken een wedstrijd bodybuilder met MS. Dit zijn bijzondere mensen die ondanks hun ziekte/handicap topprestaties weten neer te zetten! Zeer motiverend.
                      MS is spierziekte, toch? MS en ME haal ik altijd door elkaar... Al is het beiden bijzonder knap!
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

World&#39;s Fastest Dwarf - YouTube

Deze gast benchte 360lbs Stiekem ziet dat rennen er wel grappig uit.
                        Train hard or go hormone

Comment

Mooi filmpje

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post

MS is spierziekte, toch? MS en ME haal ik altijd door elkaar... Al is het beiden bijzonder knap!
                            MS is een auto-immuunziekte waarbij de zenuwen ontstoken raken. Hierdoor krijg je op den duur motorische- en gevoelsstoornissen. ME is een geen opzichzelfstaande ziekte maar een syndroom waarvan ze de oorzaak geloof ik nooit gevonden hebben. Valt in de categorie IBS, RSI, instabiele bekken syndroom etc. Waarschijnlijk speelt de geest een belangrijke rol hierin.
                            Train hard or go hormone

Comment

The Alison McWeeny Story - Amputee Returns to Powerlifting - YouTube
                              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X