Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Before ga ik er ook nog niet zetten. De insteek was meer hoe het resultaat na 2 maanden was, en of dit 'goed' is.
Hoe kan iemand jou commentaar geven op het resultaat als er geen beginfoto bij staat? Dat slaat helemaal nergens op. Er moet een beginpunt zijn.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ik ben nu 3 maanden lid van de fitness en vind het super leuk. Ik zie nu eindelijk een beetje progressie/groei. Ik ben 20 jaar, 60 kilo en 1,72.
Ik pak het al seriues aan. Ik ga minimaal 3 keer per week naar de gym en train daar via een schema en dit gaat lekker.
Hoe bevorder ik mijn groei en wat heb ik nodig of kan ik extra doen.
Ik ben sindskort begonnen met shakes deze neem ik dan voor en na de training en 1 op een niet trainings dag.
Ik heb de Mammoet gain wainer, whey en creatine. ( creatine nog niet gebruikt ) Heeft iemand tips voor mij?
Geduld, leer de juiste techniek aan, lees veel over voeding, lees niet teveel in fitness/bodybuilding bladen. Die staan vol onzin met foto's van pro's die van allerlei verboden middelen gebruiken als ondersteuning. Voor een die clean traint is dat zinloos.
In het algemeen focus op de hoofdoefeningen, squat, presses, deadlift (vaak vergeten maar top oefening) en rows.
Train niet teveel, niet je training maar het herstel op je training zorgt voor je vooruitgang.
Eet ruim proteine, ruim groente. Weinig junk troep (snoep, koek, frisdrank)
Zorg dat je hel geleidelijk zowel in kracht als in gewicht toeneemt. Zorg dat je nie te vet wordt, dood gewicht heb je niks aan.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment