fitness ftw tips?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

foto's zijn niet goed gelukt, maar in ieder geval het resultaat van 2 maanden trainen. Ik zie zelf een hele lichte groei.

Comment

Wellicht dat iemand tips heeft of commentaar over de progressie

Comment

Hoe moeten wij jou progressie zien als er geen before foto's zijn? En je rug foto een grote waas is

Comment

In principe ziet het er wel uit als een basis waarop je goed kunt bouwen imo.

Comment

Originally posted by optiflex View Post
            Hoe moeten wij jou progressie zien als er geen before foto's zijn? En je rug foto een grote waas is

Before ga ik er ook nog niet zetten. De insteek was meer hoe het resultaat na 2 maanden was, en of dit 'goed' is.

Comment

Originally posted by Levi View Post
              Before ga ik er ook nog niet zetten. De insteek was meer hoe het resultaat na 2 maanden was, en of dit 'goed' is.
              Hoe kan iemand jou commentaar geven op het resultaat als er geen beginfoto bij staat? Dat slaat helemaal nergens op. Er moet een beginpunt zijn.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by Levi View Post
                Beste Leden,

Ik ben nu 3 maanden lid van de fitness en vind het super leuk. Ik zie nu eindelijk een beetje progressie/groei. Ik ben 20 jaar, 60 kilo en 1,72.

Ik pak het al seriues aan. Ik ga minimaal 3 keer per week naar de gym en train daar via een schema en dit gaat lekker.

Hoe bevorder ik mijn groei en wat heb ik nodig of kan ik extra doen.
                Ik ben sindskort begonnen met shakes deze neem ik dan voor en na de training en 1 op een niet trainings dag.

Ik heb de Mammoet gain wainer, whey en creatine. ( creatine nog niet gebruikt ) Heeft iemand tips voor mij?
                Geduld, leer de juiste techniek aan, lees veel over voeding, lees niet teveel in fitness/bodybuilding bladen. Die staan vol onzin met foto's van pro's die van allerlei verboden middelen gebruiken als ondersteuning. Voor een die clean traint is dat zinloos.
                In het algemeen focus op de hoofdoefeningen, squat, presses, deadlift (vaak vergeten maar top oefening) en rows.
                Train niet teveel, niet je training maar het herstel op je training zorgt voor je vooruitgang.
                Eet ruim proteine, ruim groente. Weinig junk troep (snoep, koek, frisdrank)
                Zorg dat je hel geleidelijk zowel in kracht als in gewicht toeneemt. Zorg dat je nie te vet wordt, dood gewicht heb je niks aan.

Succes ermee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X