Begeleiding / personal trainer
Collapse
X
-
Patriciaaa: Wat ik zoek in een personal trainer?
Wat ik wil is gezond sterker worden, zonder daarbij het doel te hebben om een wedstrijd te doen. Een strakker lichaam (vetpercentage moet zeker naar beneden) en een stabiel voedingspatroon, waarbij ik me niet opgesloten voel in een schema. Daarmee bedoel ik zeker wel dat ik me volledig wil inzetten om een doel te behalen, maar daarnaast vind ik het wel belangrijk om ook eens met vrienden uit eten te kunnen.
Ik zoek een goede verhouding tussen werk, fanatiek sporten (met resultaat gespierder en mooier lichaam) en een sociaal leven.... Of dit mogelijk is? Ik hoop het en wil ervoor gaan....
Comment
-
Waarom niet, ligt er maar net aan hoe je het aanpakt en wat je huidige patroon is. Dat de meeste, waaronder ikzelf het wat strikter aanpakken wilt niet zeggen dat het niet kan.
Ik lees hier en daar dat er genoeg personen ook prima gaan, ook hier op het forum, op IIFYM. In praktijk eet je dan ook prima als je macro's op orde zijn is het namelijk erg lastig gekke dingen te doen. Ik ontspoor met zo'n methode denk ik daarom overweeg ik het niet. Je kan het ook prima zelf uitzoeken Denise, zo gecompliceerd is het niet en je kan tot prima resultaten komen die passen bij de doelen die je nu schetst. Maar ik kan me voorstellen dat je het prettiger vindt begeleiding te hebben. Mits goed is dit natuurlijk ook wel lekker, maar niet essentieel. In the end of the day komt het neer op een aantal basisvoorwaarden en discipline.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 day ago -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
2 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment