Begeleiding / personal trainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dexie View Post
    Heb je hem ook weer hoor haha. Luc doe jij eig wel bb? Just wondering.. Zie je nooit echt ergens serieus op ingaan.

Nee niks voor mij

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Altijd leuk, die reclame voor jezelf.
      Yep, maar info is free..... Dus een gegeven paard

Comment

Patriciaaa: Wat ik zoek in een personal trainer?

Wat ik wil is gezond sterker worden, zonder daarbij het doel te hebben om een wedstrijd te doen. Een strakker lichaam (vetpercentage moet zeker naar beneden) en een stabiel voedingspatroon, waarbij ik me niet opgesloten voel in een schema. Daarmee bedoel ik zeker wel dat ik me volledig wil inzetten om een doel te behalen, maar daarnaast vind ik het wel belangrijk om ook eens met vrienden uit eten te kunnen.

Ik zoek een goede verhouding tussen werk, fanatiek sporten (met resultaat gespierder en mooier lichaam) en een sociaal leven.... Of dit mogelijk is? Ik hoop het en wil ervoor gaan....

Comment

Het is mogelijk, maar verwacht dan niet teveel u know.

Comment

Waarom niet, ligt er maar net aan hoe je het aanpakt en wat je huidige patroon is. Dat de meeste, waaronder ikzelf het wat strikter aanpakken wilt niet zeggen dat het niet kan.

Ik lees hier en daar dat er genoeg personen ook prima gaan, ook hier op het forum, op IIFYM. In praktijk eet je dan ook prima als je macro's op orde zijn is het namelijk erg lastig gekke dingen te doen. Ik ontspoor met zo'n methode denk ik daarom overweeg ik het niet. Je kan het ook prima zelf uitzoeken Denise, zo gecompliceerd is het niet en je kan tot prima resultaten komen die passen bij de doelen die je nu schetst. Maar ik kan me voorstellen dat je het prettiger vindt begeleiding te hebben. Mits goed is dit natuurlijk ook wel lekker, maar niet essentieel. In the end of the day komt het neer op een aantal basisvoorwaarden en discipline.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X