Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat ik wil is gezond sterker worden, zonder daarbij het doel te hebben om een wedstrijd te doen. Een strakker lichaam (vetpercentage moet zeker naar beneden) en een stabiel voedingspatroon, waarbij ik me niet opgesloten voel in een schema. Daarmee bedoel ik zeker wel dat ik me volledig wil inzetten om een doel te behalen, maar daarnaast vind ik het wel belangrijk om ook eens met vrienden uit eten te kunnen.
Ik zoek een goede verhouding tussen werk, fanatiek sporten (met resultaat gespierder en mooier lichaam) en een sociaal leven.... Of dit mogelijk is? Ik hoop het en wil ervoor gaan....
Waarom niet, ligt er maar net aan hoe je het aanpakt en wat je huidige patroon is. Dat de meeste, waaronder ikzelf het wat strikter aanpakken wilt niet zeggen dat het niet kan.
Ik lees hier en daar dat er genoeg personen ook prima gaan, ook hier op het forum, op IIFYM. In praktijk eet je dan ook prima als je macro's op orde zijn is het namelijk erg lastig gekke dingen te doen. Ik ontspoor met zo'n methode denk ik daarom overweeg ik het niet. Je kan het ook prima zelf uitzoeken Denise, zo gecompliceerd is het niet en je kan tot prima resultaten komen die passen bij de doelen die je nu schetst. Maar ik kan me voorstellen dat je het prettiger vindt begeleiding te hebben. Mits goed is dit natuurlijk ook wel lekker, maar niet essentieel. In the end of the day komt het neer op een aantal basisvoorwaarden en discipline.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment