kun je altijd gespierder worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kun je altijd gespierder worden

heej ik heb een vraag kun je altijd maar gespierder blijven worden? of houd dat na een tijdje op zoals jay cutler of ronnie colleman die zijn heeeel groot... maar kunnen hun bijv nog 2x zo gespierd worden of heb je na een tijdje dat je gewoon geen spiermassa meer aan kan maken??

dit is gewoon een vraag ;p en dit vroeg ik me al een tijdje af

Er zal een limiet zijn, dit is per persoon verschillend doordat de een meer aanleg heeft dan de ander.
    Ik denk dat mensen als Coleman en cutler zo ongeveer op de top zitten en niet veel groter kunnen worden.

Comment

natuurlijke top zijn ze allang voorbij.
      dankzij de roids kunnen ze zo ver komen maar zonder NO WAY.
      Buiten de roids hebben ze een super aanleg natuurlijk anders konden ze zo echt niet worden.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Op den duur spring je natuurlijk letterlijk uit je vel..........
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

De namen die de TS noemt zijn niet de grootste gasten die er bestaan. Voor dat niveau speelt er meer mee dan enkel het formaat
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            De namen die de TS noemt zijn niet de grootste gasten die er bestaan. Voor dat niveau speelt er meer mee dan enkel het formaat
            Gelukkig wel zeg, je streeft namelijk naar een fysiek dat in verhouding én groot is. Niet enkel groot .
            "Straight outta gym"

Comment

Nee er zit geen limiet/randpunt op natuurlijk groei.

Comment

Ik denk dat er eerder een limiet zit aan de mens zelf qua voeding binnen krijgen. Jay Cutler en Ronnie Coleman etc vreten al heel de dag door. Ik denk niet dat ze nog meer naar binnen kunnen krijgen en dus stagneert het hele spiergroeiproces
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                  Gelukkig wel zeg, je streeft namelijk naar een fysiek dat in verhouding én groot is. Niet enkel groot .
                  Die gasten die compleet uit verhouding zijn, maar wel bizar groot, hebben gekgenoeg ook nog veel aanhangers. Maar dat heeft in mijn ogen niets met bb temaken...

Originally posted by aktito View Post

Dit is ook groei, toch?

Die is wel echt neergeploft denk ik...

Comment

is dat jouw streefdoel Pat
                    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Hoe kan je nu zo'n "small" bovenlichaam hebben inverhouding met je benen o.o Gaat er gewoonweg over ..

Comment

Originally posted by aktito View Post
                        Jij denkt dus dat het mogelijk is om spiermassa te kweken totdat je 500kg VVM aan je botten hebt hangen?
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Jij denkt dus dat het mogelijk is om spiermassa te kweken totdat je 500kg VVM aan je botten hebt hangen?
                          Volgens mij had jij zelf een mooi artikel over dit onderwerp gepost .

Edit:

http://forum.bodynet.nl/alles-over-p...ybuilders.html
                          Last edited by Nocerino; 28-10-2012, 22:49.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Dinky Toy View Post
                            is dat jouw streefdoel Pat
                            Ja, dan heb ik een excuus waarom ik met niemand door 1 deur kan

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                              Ik denk dat er eerder een limiet zit aan de mens zelf qua voeding binnen krijgen. Jay Cutler en Ronnie Coleman etc vreten al heel de dag door. Ik denk niet dat ze nog meer naar binnen kunnen krijgen en dus stagneert het hele spiergroeiproces
                              En daarnaast zal Coleman ook wel verboden middelen hebben gebruikt om zo enorm te worden. En daarna lekker de heilige Paus spelen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X