Originally posted by aktito
View Post
kun je altijd gespierder worden
Collapse
X
-
Originally posted by aktito View PostIk zeg ook dat er een situatie mogelijk is waarbij een bodybuilder bv nog 0,05 kg per jaar in spiermassa aankomt, maar 0 kilo zal nooit gebeuren- hypercompensatie treedt altijd in een vorm op.
Want altijd gespierder worden houdt ook in dat het op je 95e nog kan. Houdt ook in dat iemand met een ziekte die het imuumsysteem aantast kan blijven doorgroeien. Altijd is gewoon te zwart wit.
Ik geloof best dat het wordt onderschat hoever je nog kan doorgroeien, maar 'altijd'?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by aktito View PostDus stagneer je? Nee, je vooruitgang nadert onmeetbaar klein.
Vraag iemand die 5 jaar moet trainen om 2,5kg te stijgen op zijn SQ/BP/DL eens of hij nog vooruitgang maakt..
Trouwens, je genetische limiet daalt uiteindelijk weer door ondere andere minder test. Dus kan je sowieso niet blijven stijgen in massa of kracht.
Vraag maar aan elke powerlifter die nu 80 is of hij zijn PR's die hij op zijn 40 heeft gezet al heeft verbetert of nog haalt op zijn 80ste..
edit: Ik zie net dat PAT iest gelijkaardigs zegt.Last edited by gleke; 06-11-2012, 20:02.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
2 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -