Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja maar ik ben nog een klein arm jongetje dat weinig verdient bij meneer albert
Ik denk dat jij een klein jongetje bent die meer kan werken maar daarvoor andere dingen moet opgeven, die je niet wilt opgeven. Maar wel relax toch, dat je ouders betalen. Deed me ma in het begin ook, totdat.....
Je bespaart vooral veel op fastfood vindt ik. Ook inderdaad het snoepgoed, volgens mij is op je eten letten ongeveer het zelfde als normaal eten qua prijs..
Ik vind de gezondheidswinst die ik behaal met goede voeding waarbij ik mezelf vele malen fitter voel, onbetaalbaar. De extra kosten die ik misschien maak voor duurdere/betere voeding zijn daardoor nihil.
die extra kosten wat eten betreft valt wel mee... maar die kleren die elk seizoen weer niet meer passen...
eerst giga vermagert... nu spieren kweken, maar die grotere kleren van eerst (lekker alles verhullend) staan nu ook voor geen meter meer
ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Valt wel mee hoe duur het is. Als je uit gaat zuip je ook snel 30 euro weg. Daar kan je heel wat eten voor halen. 2kg kip voor 10e bij de turkse versmarkt is niet duur. Een halve kilo kwark kost 70 cent ofzo? Melk is ook niet zo duur, hier in NL dumpen we zelfs ieder jaar liters melk omdat er een overschot is. Het is niet duur, je moet gewoon weten waar je je spul moet halen
Ik denk dat jij een klein jongetje bent die meer kan werken maar daarvoor andere dingen moet opgeven, die je niet wilt opgeven. Maar wel relax toch, dat je ouders betalen. Deed me ma in het begin ook, totdat.....
Werk al 3 dagen in de week, andere dagen kan ik niet omdat ik moet trainen. Bijna alles wat ik verdien spaar ik voor m`n opleiding (go dsb bank, al me spaar geld weg) of investeer ik in me bedrijf, en ook al zou ik het kunnen/willen ik krijg geen meer uren..
Maar wel chill inderdaad, ga wel altijd mee boodschappen doen en koop wel altijd el cheapo shit, wil me ouders niet teveel ermee lastig vallen.
Ik geef ongeveer het zelfde uit maar ipv aan drank, frisdrank en frikandellen etc. Geef ik het uit aan Kip, Whey etc.. Grote verschil is ook dat ik me fijn voel wanneer ik dit eet en dat is meer waard.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment