Cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cardio

Hallo,

Ben sinds kort begonnen met fitnessen, ben 16 jaar, weeg 63kg en ben 175cm lang. Natuurlijk zoals je overal ziet wat als advies gegeven wordt ga ik proberen te bulken. Mijn vp is trouwens 12,4%. Op dit moment volg ik een fullbodyschema op even op gang te komen.
    Nou is mijn vraag hoe het nu zit met cardio. Als je vet wilt verbranden moet je op een laag tempo lang op de loopband trainen bijv. De man bij mijn sportschool zei dat ik natuurlijk met mijn gewicht niet hoef af te vallen, maar ik snapte hem niet zo goed, vandaar dat ik het hier vraag. Hij zei dat het voor mij belangrijk was om fitter te worden en dat doe je dan met trainen op een hoog tempo en minder dan een halfuur op bijv. de loopband. En dat bijv. 3x per week.
    Ik vroeg hem of je op zo'n hoog tempo ook vet verbrand en hij zei dat dat niet zo was of heel gering. Dus eigenlijk is mijn vraag dus dat als je bijv. drie keer per week op een hoog tempo loopt en minder dan een halfuur, doet dat dan iets aan je vp?
    Want ik wil natuurlijk mijn vp verlagen, maar ik hoef eigenlijk helemaal niet af te vallen, dus hoe moet ik dat dan aanpakken?
    En natuurlijk weet ik ook dat voeding héél belangrijk is.

Alvast Bedankt, Mike

Bulken en vet verliezen is een beetje tegenstrijdig. Verder raad ik je aan iets over HIIT (high intensity interval training) te lezen. Dat is cardio die niet veel tijd in beslag neemt maar wel zeer effectief is voor het verbranden van vet.
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Hoi,

Bedankt voor je reactie, maar hoe doen dan bijv. die bodybuilders hun abs onderhouden, wamt hun zijn groot geworden(neem aan door bulken) en bij hun zie je bijv. goed de abs.

Alvast bedankt, mike

Comment

Originally posted by Maikkeyy View Post
        Hoi,

Bedankt voor je reactie, maar hoe doen dan bijv. die bodybuilders hun abs onderhouden, wamt hun zijn groot geworden(neem aan door bulken) en bij hun zie je bijv. goed de abs.

Alvast bedankt, mike
        Zij bulken ook maar als ze on stage moeten dan nemen ze een streng dieet waardoor ze een heel laag vetpercentage krijgen en de abs goed zichtbaar worden. Off season gaan ze dan weer bulken en zijn de abs weer weg.
        Never Never Never Give Up !!!

Comment

Intermittent fasting... Zoek maar eens op...

Wil je een channel?

Intermittent Fasting Topics w/ Twinmuscleworkout - YouTube

Pas het al 5 maanden toe (16-20 uur per dag niet eten en dan normaal eten tijdens de resterende 8-4 uur per dag, totaal aantal kcal, carbs,eiwit,fat blijft gelijk)... Ben nog nooit zo ripped geweest (en smal). Geloofde er niks van, maar I'm a believer now... Oh yeah...
          Last edited by Black_Label_Coolrain; 08-11-2012, 23:36.

Comment

Dat is eigenlijk een soort ramadan ?
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ik zou HIIT niet 3x in de week gaan doen als ik jou was, gaat je herstel een beetje in de weg zitten (mits je het goed doet)

Comment

Dus wat zou ik dan eigenlijk aan cardio moeten doen? Helemaal geen cardio lijkt me geen goed idee, want heb al weinig lichaamsbeweging.

Alvast bedankt, mike

Comment

Originally posted by Fightmachine View Post
                  Zij bulken ook maar als ze on stage moeten dan nemen ze een streng dieet waardoor ze een heel laag vetpercentage krijgen en de abs goed zichtbaar worden. Off season gaan ze dan weer bulken en zijn de abs weer weg.
                  De meeste bodybuilders gaan zelfs niet eens boven de 8-10 % off season. De meeste hebben heel het jaar door abs. En daarbij zijn die abs van die mensen echt zo hard ontwikkeld dat ze met een hoger vet% nog zichtbaar zijn.
                  Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                    Ik zou HIIT niet 3x in de week gaan doen als ik jou was, gaat je herstel een beetje in de weg zitten (mits je het goed doet)
                    Fullbody schema(met waarschijnlijk dus sowieso 3xp/w squatten) en dan ook nog 3x per week HIIT?

Lijkt me een beetje overkill, zeker voor een beginner.
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Dus simpelweg geen cardio doen?

Alvast bedankt, mike

Comment

Korte uitleg van TMW...

Intermittent Fasting: "IF" Dont Knock It Before You Try It!!!!! - YouTube

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X