onverantwoord!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• onverantwoord!

Wou dit gewoon even zeggen hier, want vond het wel het vermelden waard.

Voor al diegene die graag pwo's nemen. Ik nam zelf ook regelmatig pwo's, maar ben ermee gestopt sinds vorige week, en ben blij dat ik het gedaan heb.

Ik zit in een nieuwe gym en ik dacht dat het er heel serieus aan toe ging. Allemaal brede figuren die serieus en hard trainen. Ben nog niet lang lid daar dus ken nog niet iedereen, maar eergisteren kwam er een groepje jongeren binnen. Je kent ze wel, 2 van hen waarvan je kan zien dat ze al wel eens gefitnesst hebben en dan een smalle er tussen die gewoon wat volgt.

Na een half uurtje trainen hoorde ik veel geroezemoes en lawaai en stond er een groepje mensen rondom een persoon. Ik dacht een gevecht ofzo dus ik ging even kijken. Lag die smalle persoon op de grond, ogen helemaal open en beetje trillen.

Ambulance erbij, de verplegers vroegen of hij iets had genomen. Hij had een pwo genomen thuis voor de training, zijn "vrienden" wisten dit niet en hadden hem een "drankje" gegeven voor de training dat hem meer energie zou geven. Hadden ze hem ook nog eens 2 schepjes noxipro gegeven, eigenlijk meer voor de grap om te zien wat het zou doen. Blijkbaar had die persoon ook al 2 schepjes van een andere pwo genomen, dus had hij in totaal 4 schepjes van 2 verschillende pwo's genomen wat dus veel te veel is, voor iemand die ik 55 kg schat en 1m70.

Die vrienden wouden gewoon een grapje uithalen door hem noxipro te geven zodat hij snachts niet zou kunnen slapen maar blijkbaar is het verkeerd afgelopen. Weet niet of je dit vrienden kunt noemen maar verder is het nog goed afgelopen met die kerel heb ik gehoord. Zijn hartslag was gewoon te hoog van al de stims en hij kreeg blijkbaar een paniekreactie.

Nog mensen die zo'n domme onverantwoorde dingen hebben mee gemaakt of gezien in de gym?
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Originally posted by blue_eye View Post
    Wou dit gewoon even zeggen hier, want vond het wel het vermelden waard.

Voor al diegene die graag pwo's nemen. Ik nam zelf ook regelmatig pwo's, maar ben ermee gestopt sinds vorige week, en ben blij dat ik het gedaan heb.

Ik zit in een nieuwe gym en ik dacht dat het er heel serieus aan toe ging. Allemaal brede figuren die serieus en hard trainen. Ben nog niet lang lid daar dus ken nog niet iedereen, maar eergisteren kwam er een groepje jongeren binnen. Je kent ze wel, 2 van hen waarvan je kan zien dat ze al wel eens gefitnesst hebben en dan een smalle er tussen die gewoon wat volgt.

Na een half uurtje trainen hoorde ik veel geroezemoes en lawaai en stond er een groepje mensen rondom een persoon. Ik dacht een gevecht ofzo dus ik ging even kijken. Lag die smalle persoon op de grond, ogen helemaal open en beetje trillen.

Ambulance erbij, de verplegers vroegen of hij iets had genomen. Hij had een pwo genomen thuis voor de training, zijn "vrienden" wisten dit niet en hadden hem een "drankje" gegeven voor de training dat hem meer energie zou geven. Hadden ze hem ook nog eens 2 schepjes noxipro gegeven, eigenlijk meer voor de grap om te zien wat het zou doen. Blijkbaar had die persoon ook al 2 schepjes van een andere pwo genomen, dus had hij in totaal 4 schepjes van 2 verschillende pwo's genomen wat dus veel te veel is, voor iemand die ik 55 kg schat en 1m70.

Die vrienden wouden gewoon een grapje uithalen door hem noxipro te geven zodat hij snachts niet zou kunnen slapen maar blijkbaar is het verkeerd afgelopen. Weet niet of je dit vrienden kunt noemen maar verder is het nog goed afgelopen met die kerel heb ik gehoord. Zijn hartslag was gewoon te hoog van al de stims en hij kreeg blijkbaar een paniekreactie.

Nog mensen die zo'n domme onverantwoorde dingen hebben mee gemaakt of gezien in de gym?
    Ja een kennis die had ook Pre workout genomen en een beste dosis en heeft een hyperventilatie gekregen door pre workout of niet? dat weet ik niet en werd ook opgenomen op afdeling cardiologie.
    Uit hartfilmpjes/echo's was een kleine afwijking te zien ( extra tik erin maar weet het niet precies)
    Dit alles zou ook in combinatie van stress en een paar koppen koffie gebeurd kunnen zijn zei ziekenhuis

Was er zelf nogal van geschrokken aangezien ik het gebruikTE (verantwoord)
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

toen ik net begon met trainen had ik samen met een vriend een pot no explode gekocht (nog de goede versie).
        na een enkele keer het te gebruiken nam hij een dubbele dosis zonder dat ik daarvan wist.
        gevolg even buiten westen, voelde zich ziek, misselijk en hoofdpijn en kon niet meer opnoemen wat we getraind hadden.
        gewoon beetje te veel stikstof in je lichaam en dan krijg je dat.

domme dingen in de gym zie ik dagelijks daar kan ik wel een boek over schrijven.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Mooi plaatje.

Verder matig verhaal. Idioten blijf je houden, maar een dergelijke intolerantie voor cafeine zie je niet aankomen. Is kut voor ze, maar de grap wordt er niet meteen onverantwoord door. Is niet alsof ze ghb door zijn bier hebben gepleurd of gootsteenontstopper door de coke.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Zie je vaak bij hypersensititieve personen in meer of mindere mate (15-20% v/d bevolking)

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Haha, hilarisch
                  Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Het is eigenlijk ook gewoon troep die je naar binnen pleurt. Met goede voeding en rust heb je geen pwo nodig
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                      Het is eigenlijk ook gewoon troep die je naar binnen pleurt. Met goede voeding en rust heb je geen pwo nodig
                      En muziek!

Comment

Awww noxi, zou graag nog eens een potje tegen het lijf willen lopen.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                          Awww noxi, zou graag nog eens een potje tegen het lijf willen lopen.
                          Heb hier nog een gesloten potje staan

Comment

Heren en dames, ( offtopic )

ik gebruik Nutrition Timing van BBeX - Bodylab.nl

dit product is ook een pwo ?

Maar is dit nog zo als de product beschrijving van de situatie als het topic?

On topic:

Damn das wel minder , ook leuk zulke vrienden -.-

Misschien als ze hem niet dat spul hadden gegeven had alles gewoon goed gegaan.

Overigens misschien is het wel een harde les om niet alles te gaan mixen en klooien voor deze personen zonder er bij na te denken.
                            ‘’ its not about how hard you get hit “
                            Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

Originally posted by HardBreaker View Post
                              Heren en dames, ( offtopic )

ik gebruik Nutrition Timing van BBeX - Bodylab.nl

dit product is ook een pwo ?

Maar is dit nog zo als de product beschrijving van de situatie als het topic?

On topic:

Damn das wel minder , ook leuk zulke vrienden -.-

Misschien als ze hem niet dat spul hadden gegeven had alles gewoon goed gegaan.

Overigens misschien is het wel een harde les om niet alles te gaan mixen en klooien voor deze personen zonder er bij na te denken.
                              Zolang er geen dimethylamylamine inzit zal het niet hetzelfde effect geven.
                              Deze stof zat nog in de oude pre workouts (1,3 dimethylamylamine ).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X