Originally posted by GeneralIx
View Post
onverantwoord!
Collapse
X
-
Mensen gebruiken pwo bijna als een soort drugs, je moet zorgen dat je genoeg glycogeen storage hebt verkregen op die dag, als je spieren vol zijn dan "kan'' een pwo voor dat echte effect zorgen, maar dan nog zijn de meeste pwo's gebaseerd op stimulanten zoals caffeine die je laten doorgaan ook al ben je leeg, met alle gevolgen soms van dien.
Ik neem Arginine pro elite en heb daar pomp/energie van en niet dmv caffeine."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostMensen gebruiken pwo bijna als een soort drugs, je moet zorgen dat je genoeg glycogeen storage hebt verkregen op die dag, als je spieren vol zijn dan "kan'' een pwo voor dat echte effect zorgen, maar dan nog zijn de meeste pwo's gebaseerd op stimulanten zoals caffeine die je laten doorgaan ook al ben je leeg, met alle gevolgen soms van dien.
Ik neem Arginine pro elite en heb daar pomp/energie van en niet dmv caffeine.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by Milestone View PostIk heb al meerdere gasten in de gym gehoord die pre-wo's slikken tijdens het uitgaan.
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostEn speed voor het trainen?
Rodney Roller and Brian May Train Chest'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
van een pro workout mag je altijd wat meer nemen dan wat er vermeld staat, zeker als je al het één en andere gewoon bent. Ik heb al verschillende pro workout producten genomen en na een week werken die niet meer zoals het moet dus nam ik altijd wat meer. natuurlijk als beginnende die nog nooit iets heeft gepakt is het natuurlijk dom om er al mee te overdrijven, zo maak je enkel maar uw lichaam kapot.
Comment
-
Originally posted by Montri View Postvan een pro workout mag je altijd wat meer nemen dan wat er vermeld staat, zeker als je al het één en andere gewoon bent. Ik heb al verschillende pro workout producten genomen en na een week werken die niet meer zoals het moet dus nam ik altijd wat meer. natuurlijk als beginnende die nog nooit iets heeft gepakt is het natuurlijk dom om er al mee te overdrijven, zo maak je enkel maar uw lichaam kapot.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Je gaat er niet aan dood valt nog te bezien, mensen met hartproblemen moet wel uitkijken.
Zo sprak ik in Golds venice een atleet die al 15 maanden off was maar verstoorde leverwaarden had, arts vertelde dat ie moest stoppen met zijn pre wo en het herstelde heel snel.
Die pre wo's worden enorm onderschat en met verkeerd gebruik is het net drugs.
Arginine is een verl betere pre wo als je caffeine erbij wilt kun je dat zelf erbij doseren."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Montri View Postvan een pro workout mag je altijd wat meer nemen dan wat er vermeld staat, zeker als je al het één en andere gewoon bent. Ik heb al verschillende pro workout producten genomen en na een week werken die niet meer zoals het moet dus nam ik altijd wat meer. natuurlijk als beginnende die nog nooit iets heeft gepakt is het natuurlijk dom om er al mee te overdrijven, zo maak je enkel maar uw lichaam kapot.
Originally posted by Montri View PostAls ik ga lopen doe ik ook een folie rond mij, dit is van die doorschijnende van op mijn werk, ik moet zeggen dat dit wel redelijk goed helpt. nu voor de laaste kg eraf te krijgen ga ik een vetverbrander gebruiken Workout , sportvoeding uit Belgie
heeft er iemand deze al gebruikt? ik zou toch een kg of 4à5 kwijt willen omgeving buik alvorens te kuren.
grtzI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Milestone View PostIk heb al meerdere gasten in de gym gehoord die pre-wo's slikken tijdens het uitgaan.
Originally posted by Pawky View PostDoe ik ook wel is pre-workout tijdens uitgaan is lache ! haha
maar ben nu wel gestopt met noxipro.. is geen goeie combi met stress
Originally posted by Montri View Postvan een pro workout mag je altijd wat meer nemen dan wat er vermeld staat, zeker als je al het één en andere gewoon bent. Ik heb al verschillende pro workout producten genomen en na een week werken die niet meer zoals het moet dus nam ik altijd wat meer. natuurlijk als beginnende die nog nooit iets heeft gepakt is het natuurlijk dom om er al mee te overdrijven, zo maak je enkel maar uw lichaam kapot.
Wat betreft dat trainen na speedgebruik :
Heb het zelf geprobeerd, trek enorm droog van die troep en je hebt het gevoel dat je heel veel contact hebt, dit heb je ook want je bent de boel aan het verzieken !
Herstel is ook minimaal na speed gebruik , als ik zaterdag en zondag gebruik heb ik pas dinsdag of woensdag weer het gevoel terug dfat er iets herstelt is
BTW je hebt natuurlijk ook mensen die een dun lijntje van 5 cm snuiven, s nachts gaan slapen en constant kunnen eten ! Dit kun werkt alleen "tussen de oren " , je hebt dus wel het idee dat je er anders van word maar ben je uiteindelijk niet !
Dit idee heb ik bij de meeste pwo gebruikers ook, meer het idee van het trainen met een pwo op dan dat ze echt wat voelen !
Zoals Robbie al aangaf zullen je spieren eerst vol moeten zitten voordat een pwo wat voor je kan doen !
Comment
-
Liever geen pwo bij het uitgaan of op de dezelfde dag. Krijg er een limb, speed-dick van. Niet echt fijn voor mij en de vrouwtje."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
43 minutes ago -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 day ago -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
2 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment