Zulk volk moet je gewoon negeren. Succes is een keuze. Zie het als een snelweg. Waar wij rechtdoor gaan naar succes slaan zij af bij de afslag falen.
Raar maar waar
Collapse
X
-
Originally posted by HardBreaker View PostHoi Bodynet,
Hebben jullie ook vaak dat je door je omgeving of op werk belachelijk word gemaakt of niet kan worden begrepen over wat jij doet en waarom jij het doet.
familie omgeving zeurt alleen maar van waarom train je zoveel het is toch goed zo .....
lalala
werk omgeving word ik echt belachelijk gemaakt omdat ik shakes mee naar werk neem in in neemt.
op voeding let en bepaalde dingen niet MEE eet.
krijg je opmerkingen zoals , zie je niet hoe breed die is ....
moet je je sperma afleveren ofso..... ( weight gainer shake is licht kleurig)
Ja je moet geen zooi gebruiken .....
ect ect ect.
tegenwoordig negeer ik iedereen maar gewoon want ze zullen het toch niet begrijpen.
Jullie hier ook last van ? of heb ik gewoon een situatie waar iedereen zich met mij bemoeit :PGeschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!
Comment
-
Krijg verschillende opmerkingen; de ene dag krijg ik te hoor dat ik een "mannenlichaam" heb en de andere dag vinden ze weer dat ik te breed wordt en dat ik tieten krijg.
Heb het wel is van een meisje uit me klas gehoord dat ik tieten kreeg. Keek haar strak aan en spande m'n borstspieren om ste beurt aan en heb er nooit meer wat van haar over gehoord.BP 4x100 SQ10x100 DL12x100
Comment
-
Schijt aan hebben. Toen ik 12 weken geleden naar me stage ging (moet 22 weken fulltime), dacht ik van klotezooi, moet ik weer alles uitleggen, niemand snapt het.
Maar gelukkig sport er 1 op de 5 collega's daar ook in de gym en komen er dagelijks pakketjes binnen van de B&F . Maar idd. Op school bijvoorbeeld is het een en al
"Waarom doe je dat?",
"Dat is toch helemaal niet goed voor je?",
"Van eiwitshakes zak je later helemaal in",
"Als je stopt met shakes nemen zak je ook weer in",
"Het is echt stom dat je geen alcohol drinkt voor fitness",
"Als ik shakes zou nemen zou ik ook breed zijn" (deze vind ik nog wel het ergst, ze denken dat spieren krijgen makkelijk gaat met al die "wondermiddeltjes" op internet).
Mag ik weer uitleggen dat het geen wondermiddel is maar een aanvulling op je voedingsschema. Maarja dat snappen ze dan ook weer niet.
-__- Heb ik me mateloos aan geirriteerd, maar nu negeer ik het gewoon als iemand commentaar heeft.
Dit bovenstaande is van mensen die zelf niet fitnessen.
Van mensen in de sportschool hoor ik dan wel weer van "Jij bent gegroeid". "Goed bezig" etc.Last edited by T-Buser; 23-11-2012, 23:24.
Comment
-
Originally posted by tuner1346 View PostAmai nog niet, op het werk maken ze me belachelijk als ik een whey shake bovenhaal rond 10 u... creatine,... d.e. pillen enz, wordt er soms zelf kwaad van!
Ik zat gister een whey shake te nemen na het trainen en kwam er weer iemand naar me toe van: dit is slecht voor je. Op de vraag waarom het slecht voor je is antwoordde hij iets zo doms dat ik het alweer ben vergeten.
Maar je zult altijd mensen in je omgeving hebben die menen dat jij als serieuze sporter overdrijft en je levenswijze als obsessief gaan beschouwen. Dit zijn vaak de mensen die er als een papzak uitzien en nauwelijks lichamelijke activiteiten verrichten. Advies: negeren.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostHaha, uitspraken als:" Dat is echt niet normaal hoor wat jij doet". Waarop ze het antwoord krijgen:" Ik wil ook niet normaal zijn.." Dan wordt het altijd gelijk stil.
Of dat ze zeggen " ja maar je leeft maar 1 keer".....daarom juist dus wees er zuinig op zeg ik dan maar.
mensen snappen deze sport niet, het is een haat-liefde die je heel je leven moet doen, het is geen hobby maar een levensstijl, darten is een hobby"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Wiki:
Een vooroordeel is een mening die niet op feiten is gebaseerd.
Een vooroordeel is meestal een mening over iemand of een groep mensen. Het gaat bijvoorbeeld over één kenmerk van een stereotype.
Vooroordelen zijn hardnekkig en als een bepaalde groep eenmaal een etiket heeft gekregen dan is het moeilijk dit te veranderen. Een goede manier om hier tegen in te gaan is kennis. Door mensen of een groep mensen beter te leren kennen wordt vaak duidelijk dat de vooroordelen op onjuiste veronderstellingen berusten en niet waar zijn.
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostOh dat hoorde ik ook vaak ja, nee het is normaal om jezelf tonnetje rond te vreten en deken van vet om je heen te hebben?Dat is tegenwoordig wel normaal
Of dat ze zeggen " ja maar je leeft maar 1 keer".....daarom juist dus wees er zuinig op zeg ik dan maar.
mensen snappen deze sport niet, het is een haat-liefde die je heel je leven moet doen, het is geen hobby maar een levensstijl, darten is een hobby
Als dat "normaal" is, nee bedankt dan. Tuurlijk is het inderdaad een haat-liefde verhouding, maar uiteindelijk weet ik waar ik het voor doe. Ik voel me nog altijd euforisch na een training, die voldoening die ik heb elke training weer. Dat is mijn drijfveer, iets doen waar je van houdt, omdat het goed voelt. (Ik heb dit uiteraard niet alleen bij bodybuilden, maar toch..)"Straight outta gym"
Comment
-
Het gevoel dat je heb als je helemaal gesloopt de sportschool verlaat kan bij mij ook nergens tegen op..
Gister weer zo'n eindeloze discussie op het werk. Iedereen neemt een broodje kebab, en ik zeg vriendelijk nee en neem me shakie.
''Waarom neem je die troep nou eigenlijk, het geeft toch niet, het is niet te zuipen, je tanden rotten uit je bek, je slipt zo dicht blabla..'' Terwijl diegene nog een bakkie saus over ze vette hap gooit..
Laat ik dan maar weer (voor de zoveelste keer) de verstandigste zijn en te zeggen; je heb helemaal gelijk kerel
Ze zijn het nieteens waard om uitleg aan te geven.
Natuurlijk staan we er boven wat een ander van je zegt, maar soms word je zó moe van dat soort discussies elke keer maar weer..The only Limitation is your Imagination!..
Comment
-
Ik heb niet zon haat liefde verhouding, ik eet wat ik lekker vind en dat is gezond, af en toe wat minder gezond, patatje met de kids ofzo.
Trainen vind ik elke keer weer heerlijk, dus ik kan niet echt van een haat liefde verhouding spreken, ik ben gewoon nog steeds verliefd.....
Comment
-
Originally posted by kojak View PostNou als je creatine pillen inneemt op werk zou ik je ook belachelijk maken
Ik zat gister een whey shake te nemen na het trainen en kwam er weer iemand naar me toe van: dit is slecht voor je. Op de vraag waarom het slecht voor je is antwoordde hij iets zo doms dat ik het alweer ben vergeten.
Maar je zult altijd mensen in je omgeving hebben die menen dat jij als serieuze sporter overdrijft en je levenswijze als obsessief gaan beschouwen. Dit zijn vaak de mensen die er als een papzak uitzien en nauwelijks lichamelijke activiteiten verrichten. Advies: negeren.
Trouwens geen creatine pillen eh, gwn als ik creatine neem of pillen, multivits, mineralen..., Fatburners snapjeGeschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIk heb niet zon haat liefde verhouding, ik eet wat ik lekker vind en dat is gezond, af en toe wat minder gezond, patatje met de kids ofzo.
Trainen vind ik elke keer weer heerlijk, dus ik kan niet echt van een haat liefde verhouding spreken, ik ben gewoon nog steeds verliefd....."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostIk eet ook patat maar de haat/liefde zit hem in iets anders dan het ete
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment