Je hebt toch ook zo`n spulletje dat wel op de doping lijst stond, en veel weg had van stanzolol maar dan niet lever toxisch? Prozonalol ofzo? Prozanol. Misschien een optie voor je, werd vroeger dacht ik gewoon als supplement verkocht.
Solid ?
Collapse
X
-
Originally posted by deadfaces79 View Posthallo HArdbreaker
ik was zelf ook nog steeds bezig met mijn onderzoek en indd het is 50 % om 50 % de 1 zeg van wel de anders van niet
maar ji zegt nu dat je er ook de A-DH bij moet gebruiken ???
en als een droge mond het eenige is drink nu extra al zo een liter a 1.5 liter extra per dag
ga het zo I zo volgend jaar proberen
sinterklaas heeft ons al een nieuwe geode blender kado gedaan
over 2 en halfe week is het kerst vakantie en dat ga ik ook zeker vieren lekker vreten en drinken HA HA HA
en na ouden nieuw
is het 365 x 3 eiwit shakes en 3615 kcal perdag eten en daar past zo een kuurtje vast wel tussen
gr
Ja een droge mond is 100% cker...
Originally posted by animalthierry View Postheb het product zelf ook gebruikt 3 potjes in totaal en heb er weinig tot geen resultaat van gehad het is een product dat ik niet meer zou kopen
Originally posted by Dexie View PostJe hebt toch ook zo`n spulletje dat wel op de doping lijst stond, en veel weg had van stanzolol maar dan niet lever toxisch? Prozonalol ofzo? Prozanol. Misschien een optie voor je, werd vroeger dacht ik gewoon als supplement verkocht.‘’ its not about how hard you get hit “
“ Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD”
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-