Gevolgen van een nachtje stappen...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevolgen van een nachtje stappen...

Hoi,

Gisteren nog eens uitgeweest want was al heel lang geleden.
    Gewicht 76 kg....na de uitgans (en veel drank) woog ik nog 74.

Nu vraag ik me af of dat hopelijk dan allemaal water is dat ik kwijt ben en geen spiermassa.

Alcohol heeft wel een vochtafdrijvend effect maar 2 kilo op één nacht???

grtz
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Ik geloof niet dat je 2 kilo spier in 1 nacht verliest hoor. Zal een hoop vocht zijn geweest.

gRTz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

alsje veel alcohol drinkt, neem je spiermassa af dan?
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Haagschemarco @ Feb. 07 2005,17:46)]alsje veel alcohol drinkt, neem je spiermassa af dan?
        Alcohol verlaagt je testosteron...daarom dat we niet zo super meer presteren in bed als we bezat zijn

grtz
        Denk je sterk.

Comment

alcohol heeft de eigenschap om water te onttrekken aan je lichaam. dat is ook de reden dat je ineens enorm veel moet zeiken en dat je 's morgens hoofdpijn hebt: je hersenen zijn letterlijk uitgedroogd!

Hier een goeie raad die altijd werkt na véél gezopen te hebben:

voor je gaat slapen: drink een groot glas water en 's morgens niks noppes hoofdpijn.

groeten
          I just live once and I want the max out of it!

Comment

Doe ik altijd met nog een shake erbij...
            Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (wimmeke26 @ Feb. 07 2005,17:52)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Haagschemarco @ Feb. 07 2005,17:46)]alsje veel alcohol drinkt, neem je spiermassa af dan?
              Alcohol verlaagt je testosteron...daarom dat we niet zo super meer presteren in bed als we bezat zijn    

grtz
              kheb daar nooit last van gehad (of ik zal te dronken zijn geweest om wat te voelen, en nog te weten of het wel lekker was)
              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Haagschemarco @ Feb. 07 2005,18:46)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (wimmeke26 @ Feb. 07 2005,17:52)]
                Originally posted by [b

grtz
                kheb daar nooit last van gehad (of ik zal te dronken zijn geweest om wat te voelen, en nog te weten of het wel lekker was)
                of je hebt nog gewoon geen sex gehad
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (wimmeke26 @ Feb. 07 2005,16:55)]Hoi,

Gisteren nog eens uitgeweest want was al heel lang geleden.
                  Gewicht 76 kg....na de uitgans (en veel drank) woog ik nog 74.

Nu vraag ik me af of dat hopelijk dan allemaal water is dat ik kwijt ben en geen spiermassa.

Alcohol heeft wel een vochtafdrijvend effect maar 2 kilo op één nacht???

grtz
                  das allemaal vocht en een legemaag denk ik
                  Who's the Chef

Comment

Ja...alcohol als diuretica

grtz
                    Denk je sterk.

Comment

heb ik ook hoor, voel me altijd lekker mager na het zuipen haha

ik eet altijd iets vet als ik gezopen heb, chips of shoarma en heel veel vruchtensap drinken... nooit ergens last van!

greetz T
                      185 cm
                      100 kilo +/-
                      17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
                      Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

Ja maar wat ik kwijt ben ben ik kwijt....ook al is het water.
                        Zit vandaag al terug 1kilo hoger maar mijn vet% is gezakt(VEEL)maar die elektrische weegschalen varieren ook van resultaat...te zien hoeveel water je ophoud.
                        Pak nu san V12 turbo en zal misschien daardoor zijn dat ik ook zoveel water ophoud.

Maar vroeg of laat moet dat water toch weg...San V12 werkt zeer goed maar eigenlijk is het fake wat je er met opbouwt..je zal wel wat beter kunnen trainen en daardoor misschien wat meer pakken.
                        Maar de pomps verdwijnen als sneeuw voor de zon als je er met stopt.

grtz wimpy
                        Denk je sterk.

Comment

ik krijg een beetje het idee dat je te veel wilt en dat je lichaam dat niet aan kan
                          volgens mij geef je je lichaam niet echt veel rust of zit ik er naast
                          ik hoor ja heel vaak over kuren dit kuren dat en ook kuren (of hoe je het wilt noemen) met creatine en nu met v12

denk dat je is een beetje rustig aan moet doen

Who's the Chef

Comment

Comment

Hierin geef ik been helemaal gelijk

Grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X