Heel lang geleden wanneer ik nog eens griep had. Een verkoudheid kan me wel wat fitheid kosten, maar wat extra rust tijdens de sets is al voldoende om dezelfde gewichten te tillen.
Krachtverlies na griep oid?
Collapse
X
-
Ik denk dat jij er minder last van hebt omdat je al zolang traint Robbie, ik zelf kan btw ook weken niks doen en nog niks verliezen als ik maar goed blijf eten..
Als je een jaartje traint en dan flink ziek wordt en een week mist klap je sneller terug, je lichaam is immers nog niet compleet gewend aan trainen..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Ik zal het je over een paar dagen vertellen, ik zit ziek thuis met griep. Deze variant heet 'longontsteking'. Ik klink nu als een zwaar rokende astma-patiënt bij een walmende open haard. Ik heb zelfs mijn rugspieren al overbelast met hoesten, ik raak voorlopig geen gewichten aan.
Comment
-
Vorige week hele week echt goed ziek, nauwelijks verschil dit keer. Soms wel eens 2 dagen niet lekker en dan gaat er bij BP toch wel 5/10 kg vanaf. Heel raar, zal deels ook wel mindset zijn.
Kortom verschilt (:
En beterschap pallas, echt kut altijd vooral hoesten doet idd overal pijn na een tijdje (rug, ribben) hopelijk is het snel foetsie
Comment
-
Het grote verlies van vloeistoffen uit de spiervezels door koorts is wat vaak de wanprestatie veroorzaakt. Slechtere thermoregulatie, slechtere transport van voedingsstoffen en vooral ook afvoer van afvalstoffen zoals melkzuur. Mensen die langer trainen hebben een kwalitatief betere sarcoplasmatische celcapaciteit wat waarschijnlijk verklaard dat de terugval wat minder is. Het lichaam bestaat uit 60-70% water. Enkele procenten daar beneden begint het prestatievermogen al af te nemen. Als de koorts en braken/diarree e.d. weer weg zijn trekt de vochthuishouding wel weer recht en echt kilo's spiermassa verliezen gebeurt niet zo snel, alhoewel veel mensen dat soms wel denken. Het is voornamelijk vocht allemaal door slecht/niet eten en een lichaam dat op tilt staat.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ik train minder dan een jaar en had 1,5 week geleden en buikgriep te pakken. Weinig eten + diarree + een beetje koorts. De eerste twee trainingen gingen kut, met 5 kg minder de laatste reps niet halen en een algeheel belabberd gevoel. Gisteren, twee fullbody trainingen en 1,5 week na begin van het ziek zijn, weer terug op niveau.
Ik train nog niet lang serieus (in hoeverre dat dan serieus genoemd mag worden) en ben ook bijna nooit ziek, vreemd genoeg wel de tweede keer van 2012. 1 keer in 2011 en de laatste keer daarvoor was in 2008 of 2009.
Comment
-
Ik word zelden ziek, maar sinds ik op de sportschool werk krijg je nog weleens met staatsdebielen te maken die doodziek de sportschool in komen om te trainen dan loop je nog weleens een verkoudheidje op
Denk dat het ook is of je wilt trainen, velen gebruiken het evt 2 dagen ziek zijn als reden om maar 3 weken slap te trainen.
Of hun herstel en training word weken lang dood geanalyseerd met allerlei Google wetenschappelijkheden die nutteloos zijn."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...6 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: