Krachtverlies na griep oid?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heel lang geleden wanneer ik nog eens griep had. Een verkoudheid kan me wel wat fitheid kosten, maar wat extra rust tijdens de sets is al voldoende om dezelfde gewichten te tillen.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Ben niet zzo vaak ziek gelukkig.
      Dit, even af kloppen.
      keep the focus going!

Comment

Ik word alleen ziek tijdens nachtjes uit. Voorderest bijna nooit.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Heb wel eens gehad dat als ik flink verkouden was het gewoon niet goed ging qua conditie maar dat was de training er na wel voorbij. Ben al jaren niet meer echt ziek geweest
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Laatste keer toen ik grieperig werd ging de training (benen) juist steengoed, lekker zwaar en diep. Maar herstel was om te huilen hahaha
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik denk dat jij er minder last van hebt omdat je al zolang traint Robbie, ik zelf kan btw ook weken niks doen en nog niks verliezen als ik maar goed blijf eten..

Als je een jaartje traint en dan flink ziek wordt en een week mist klap je sneller terug, je lichaam is immers nog niet compleet gewend aan trainen..
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik zal het je over een paar dagen vertellen, ik zit ziek thuis met griep. Deze variant heet 'longontsteking'. Ik klink nu als een zwaar rokende astma-patiënt bij een walmende open haard. Ik heb zelfs mijn rugspieren al overbelast met hoesten, ik raak voorlopig geen gewichten aan.

Comment

Beterschap, Pallas!
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Vorige week hele week echt goed ziek, nauwelijks verschil dit keer. Soms wel eens 2 dagen niet lekker en dan gaat er bij BP toch wel 5/10 kg vanaf. Heel raar, zal deels ook wel mindset zijn.

Kortom verschilt (:

En beterschap pallas, echt kut altijd vooral hoesten doet idd overal pijn na een tijdje (rug, ribben) hopelijk is het snel foetsie

Comment

Dank jullie wel! Komt goed, mijn man heeft mij een rugmassage beloofd als ik nú braaf mijn bedje in ga. Dus .

Comment

Het grote verlies van vloeistoffen uit de spiervezels door koorts is wat vaak de wanprestatie veroorzaakt. Slechtere thermoregulatie, slechtere transport van voedingsstoffen en vooral ook afvoer van afvalstoffen zoals melkzuur. Mensen die langer trainen hebben een kwalitatief betere sarcoplasmatische celcapaciteit wat waarschijnlijk verklaard dat de terugval wat minder is. Het lichaam bestaat uit 60-70% water. Enkele procenten daar beneden begint het prestatievermogen al af te nemen. Als de koorts en braken/diarree e.d. weer weg zijn trekt de vochthuishouding wel weer recht en echt kilo's spiermassa verliezen gebeurt niet zo snel, alhoewel veel mensen dat soms wel denken. Het is voornamelijk vocht allemaal door slecht/niet eten en een lichaam dat op tilt staat.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik train minder dan een jaar en had 1,5 week geleden en buikgriep te pakken. Weinig eten + diarree + een beetje koorts. De eerste twee trainingen gingen kut, met 5 kg minder de laatste reps niet halen en een algeheel belabberd gevoel. Gisteren, twee fullbody trainingen en 1,5 week na begin van het ziek zijn, weer terug op niveau.

Ik train nog niet lang serieus (in hoeverre dat dan serieus genoemd mag worden) en ben ook bijna nooit ziek, vreemd genoeg wel de tweede keer van 2012. 1 keer in 2011 en de laatste keer daarvoor was in 2008 of 2009.

Comment

ben nooit ziek
                            Groeten

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                              Lijkt me frustrerend als je dan moet buigen met een kale stang.

Comment

Ik word zelden ziek, maar sinds ik op de sportschool werk krijg je nog weleens met staatsdebielen te maken die doodziek de sportschool in komen om te trainen dan loop je nog weleens een verkoudheidje op
                                Denk dat het ook is of je wilt trainen, velen gebruiken het evt 2 dagen ziek zijn als reden om maar 3 weken slap te trainen.
                                Of hun herstel en training word weken lang dood geanalyseerd met allerlei Google wetenschappelijkheden die nutteloos zijn.
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X