Grip Glooves

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grip Glooves

gebruiken jullie eigenlijk handschoentjes voor grip?
    in de sportschool bij mij zie ik aardig wel mensen met handschoentjes aan.
    ik heb zelf altijd dat ik bij de laatste x van een oefening pijn aan mijn hand krijg door het vasthouden van het onderdeel , ik denk dat ik dat ga aanschaffen, wat is jullie mening ?

groetjes!

Vroeger wel, nu niet meer. Vind het fijner om rechtstreeks contact te hebben met de barbell, en ik doe nu alles zonder, ik wil geen hulpmiddelen gebruiken..

Comment

Train zonder handschoenen. Ga binnenkort wel met handschoenen trainen. Mijn handen zijn inmiddels vol met eelt.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
        Train zonder handschoenen. Ga binnenkort wel met handschoenen trainen. Mijn handen zijn inmiddels vol met eelt.
        Heb ik ook een beetje man, maar kan je eraf schrapen als het goed is, zijn ook van die kitjes en trucjes voor. Gelukkig is het bij mij niet zo erg.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
          Heb ik ook een beetje man, maar kan je eraf schrapen als het goed is, zijn ook van die kitjes en trucjes voor. Gelukkig is het bij mij niet zo erg.
          Ja, maar in de nabije toekomst, wanneer ik klaar ben met school, wil ik gewoon normale handen hebben. Eerste indruk is cruciaal, dus wil niet van die hobo handen.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ja true dat klopt, toen ik begon was het veel erger, toen met handschoenen getraind trok het helemaal weg. Nu alweer 3 maanden zonder, en het is een stuk minder, misschien gewenning of andere grip.

Maarja dat zie ik wel tegen de tijd dat ik stage moet lopen of iets dergelijks

Comment

Toen ik net begon had ik handschoentjes, nu gebruik ik ze nooit, en ze zien er ook al weer versleten uit.
              Het eelt pulk je er zo van af.
              Maar als ik nu shrugs doe op een smithmachine zijn ze toch wel heel handig.
              Soms heb je gewoon een keer zweethanden of iets dergelijks en zo kreeg ik een keer de stang niet snel genoeg terug ingehaakt, toen had ik even een dag een blauwe vinger.

Comment

Eelt pulk ik er inderdaad zo af, maar blijft hard op die plekken.

Comment

Ja daar heb je gelijk in.
                  Net of het 2 soorten lagen zijn.

Comment

Mijn mening is laat je rukken inplaats dat zelf te doen scheelt ook al heel wat eelt
                    Vet = Spier in rust stand

Comment

Na het douchen met een oud (stomp) scheermesje haal je het het makkelijkste weg. En anders heb je bij de Hema enzo van die schaafdingetjes (komt op hetzelfde neer) waarmee je het na het douchen (dan is je huid lekker week) zo weghaalt.
                      Je moet wel verdomd onbenullig zijn als je dan alsnog in je huid snijdt. Maar als je dat doet is het ook binnen een dag weer weg
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Eelt vormt geen probleem, zolang het niet scheurt (kans dat je training niet 100% meer verloopt). Zelfs dan nog kan je met wat plakkers meestal weer gewoon goed hard trainen.

Een handschoen is enkel een stuk stof die de barbell dikker maakt, dus je krijgt er net slechtere grip mee op de bar.

edit: Het uur van BN loopt weer aardig voor.
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Echte BBers trainen zonder handschoenen.

Ikzelf heb ze van XXL met pols bandage, trainen lekker, goeie grip en sterke kwaliteit.
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Hello,

Ik train altijd zonder handschoenen en zonder straps.Eelt op de binnekant van mn handen stoort me niet,ik ben geen handmodel en na al die trainigsjaren valt de eelt heel goed mee het is gene klomp van 5 kg
                            En ik denk zonder handschoenen en straps dat je je grip ook verbeterd.En grip is dan weer belangrijk bij het deadliften en dergelijk oefeningen.
                            Want meestal wil de rug nog wel maar laat de grip het afweten bij DL.

Comment

Wat vinden jullie zo erg aan eelt? Heb het al jaren nu, train ook zonder handschoenen en vind het alleen maar handig zelfs :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X