Jouw progressie in 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jouw progressie in 2012

Nu het jaar bijna voorbij is, lijkt het me een mooi moment om de balans op te maken. Misschien heb je dit jaar wel veel VVM gewonnen, veel vet verloren, of misschien ben je hersteld van een nare blessure.
    Misschien was je het plezier kwijt, en heb je deze terug gevonden? Of misschien heb je jezelf kunnen aansporen tot een serieuze mindset.

Wat voor resultaat heb jij in 2012 behaald?
    En mocht je het willen delen: hoe heb je deze behaald, was het anders dan in 2011, ect
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

5%vet erbij, 5kilo vvm weg, nee 2012 was niet mijn jaar met al me blessures.
    Dat ik me oude stats in 2013 maar ga mag herpakken.
    En jijzelf patriciaaaaaa?

Comment

Dit jaar was een verloren jaar en ik begrijp niet wat er fout gelopen is. Progressie is momenteel -20%.
      Hopelijk kan ik in 2013 naar de +20% gaan.

Ondanks dat alles echt slecht liep, heb ik nooit getwijfeld om een training te laten. Heb nog altijd evenveel plezier in de trainingen. Enkel mis ik die dagen dat je topt en het gevoel dat je een gewicht gelift hebt dat je nog nooit gelukt is.

Balans:
      SQ 160-->135
      BP 120--> amper 112,5
      DL 195-->160

VVM natuurlijk niets bij, als de progressie van kracht stil staat verwacht je ook niets anders.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

vorig jaar stond ik shredded 8% met een gewicht van 74kg , nu weeg ik 83kg met een vetpercentage van 12-14%. Voeding = anabool

Comment

Van 23% vet naar 8% in een jaartje

Comment

Pijnlijk, Gleke. Maargoed, doorgaan als het tegenzit is in mijn ogen wel echt discipline. Menigeen had dan opgegeven. Is toch ook iets om trots op te zijn? Volhouden is altijd makkelijk als het 'vanzelf' gaat.

Originally posted by quibus View Post
            En jijzelf patriciaaaaaa?
            Mooi doel

Ik weet niet precies, laatste meting is al een tijdje terug. Toen in totaal 10% eraf, en rondom hetzelfde gewicht (dacht een kg zwaarder). Dus in totaal 6kg vvm ofzo.
            Volgens Rob was ik nog niet echt diep gegaan, dus zal mij benieuwen voor volgend jaar Denk dat het voor mijn geslacht en de manier waarop (gaat niet ten koste van bv mn werk) niet slecht is
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by gleke View Post
              Dit jaar was een verloren jaar en ik begrijp niet wat er fout gelopen is. Progressie is momenteel -20%.
              Hopelijk kan ik in 2013 naar de +20% gaan.

Ondanks dat alles echt slecht liep, heb ik nooit getwijfeld om een training te laten. Heb nog altijd evenveel plezier in de trainingen. Enkel mis ik die dagen dat je topt en het gevoel dat je een gewicht gelift hebt dat je nog nooit gelukt is.

Balans:
              SQ 160-->135
              BP 120--> amper 112,5
              DL 195-->160

VVM natuurlijk niets bij, als de progressie van kracht stil staat verwacht je ook niets anders.
              Dat maak ik nu ook mee, maar ik beschouw het toch niet als een verloren jaar want ik heb nu wel meer kennis en ik weet wat er bij komt kijken om goed resultaat te behalen. En dat weet jij ook wel; je weet dat je het in je hebt en je hebt nu veel meer kennis.

Verder heb ik dit jaar wel prestaties geleverd qua kracht die ik daarvoor nooit eerder had behaald. Die wil ik komend jaar overtreffen en dat ga ik ook doen.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Leuke topic !

Ik begon het jaar in Februari (waarin ik voor het eerst 'echt' ging trainen samen met m'n huidige trainingsmaatje die me echt 'op het goede spoor heeft geholpen' wat betreft trainen nadat ik een paar maandjes met een standaard schema van de sportschool had getraind)
                Op dat moment waren dit m'n (kracht)stats als ik het me goed kan herinneren:
                Originally posted by stats feb 2012
                Gewicht 72kg
                Vet% 22%
                Deadlift 60kg
                Bench press 40kg
                Squat 45kg
                Overhead press 25kg
                M'n huidige stats (december 2012)
                Originally posted by stats dec 2012
                Gewicht 76,5kg
                Vet% 13,8%
                Deadlift 140kg
                Squat 110 kg (2mnd niet gesquat en 1 mnd heel licht op uitvoering vanwege blessure aan m'n enkel)
                Bench press 90kg
                Overhead press 55kg
                Eigenlijk een progressie waar ik alleen maar van had kunnen dromen
                Ik heb heel mijn leven al interesse gehad in voedingspatronen van anderen vandaar ook mijn studie. Ik had mijn eigen voeding echter nog nooit onder de loep genomen en al helemaal niet krachttrainingsgerelateerd. Daarom ben ik me het gehele jaar door gaan verdiepen door elk relevant boek te lezen en daar mijn conclusies uit te trekken (kan de boeken pm'en als iemand interesse heeft, zijn allemaal PDF's).

Ook Bodynet ben ik wat dat betreft een bedankje verschuldigd, dus voor een ieder die mij ooit van goede raad heeft voorzien- harstikke bedankt
                Hopelijk een goed 2013 met veel gains

Comment

2012 was voor mij een mooi leerproces wat ik mee zal nemen naar 2013 en hopelijk de progressie qua kracht en techniek in winst weet om te zetten waar ik in het afgelopen jaar aan de fundamenten heb gewerkt....
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Super goed jaar gehad, fysiek is flink veranderd. En lijkt of voor mij elke jaar ik een nog groter stapje kan en wil maken. Dus op naar het volgend jaar en ik vind dat ik al lekker op gang ben, dus ben trots op mezelf. En het beste van alles is nog dat ik mijn leven op dit moment verschrikkelijk leuk vind.

Comment

van:

naar:

Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        Super goed jaar gehad, fysiek is flink veranderd. En lijkt of voor mij elke jaar ik een nog groter stapje kan en wil maken. Dus op naar het volgend jaar en ik vind dat ik al lekker op gang ben, dus ben trots op mezelf. En het beste van alles is nog dat ik mijn leven op dit moment verschrikkelijk leuk vind.
                        Hoe leuk kan BB toch zijn he Tal?
                        Dat je trots bent en je je leven nu leuk vind is goud!
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Owja ik post na ZON post van Gain is Pain.

uhhhh 2012 is voor mij persoonlijk ook goed jaar geweest.

Begon met 39 kilo 6% vet. ( ecto )

nu 50 kilo met 9% vet.

meer spiermassa en vooral meer motivatie en denk elke dag wel aan fitness

En lid geworden van bodynet.nl !!!!
                          ‘’ its not about how hard you get hit “
                          Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

van 72 naar bijna 80 kg gegaan, gezonder gaan eten , vp ongeveer gelijk gebleven .
                            Was een goed jaar .
                            ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

het jaar waarin ik uit me broek scheur omdat ze zo strak om mijn bovenbenen zitten en waarin mijn truien verdomd strak zijn gaan zitten en dus nieuwe kleren kan kopen. haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X