Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
raw
sq 210 => 235 (doel was 250)
bp 132.5 => 165 (doel was 150)
dl 230 => 262.5 (doel was 250)
alleen squat beetje tegenvallend dus al was het mss gewoon te hoog gegrepen.
raw wedstrijdtotaal van 550 op 95.8kg naar 662.5 op 103.6kg
bf% boeit me niet zo zolang het binnen de perken blijft en dat is het geval dus geen probleem.
Ga mezelf voor komend jaar niet echt cijfers vooropstellen omdat ik geleerd heb dat dat van zoveel kan afhangen, ene kan veel beter gaan dan verwacht, andere minder,...
Wil eerder doelen opstellen qua deelnames aan bepaalde wedstrijden en per wedstrijd zal ik dan natuurlijk wel doelen in de vorm van cijfers hebben.
In april wil ik wel 800 halen op junioren EK en wil daar of later op het jaar teamselectie kunnen afdwingen voor de open west-europese kampioenschappen in september.
Ook bw hetzelfde houden als nu maar vvm mag er altijd bij.
Belangrijkste voornemen, waar alle andere doelen van afhankelijk zijn is blessurevrij blijven.
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
na 7jaartjes getraind te hebben zonder een strikt voedingsschema te volgen heb ik vorig jaar in december besloten om dit toch eens te proberen. heb het volgehouden en resultaat is dus van ongeveer 20% bf naar 8%bf gegaan. terwijl mn krachtstats omhoog zijn gegaan dus mag zeker niet klagen.
-Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-
Eerste half jaar progressie, daarna alleen maar achteruitgang door allerlei omstandigheden, om uiteindelijk slechter te eindigen dan ik dit jaar begon. Volgend jaar dan maar.
2012:
Deadlift: 3x100 (met belt) --> 3x170 (zonder belt)
Squat: 0 kg (5x80 kg half squats) --> 3x3x125 kg (zonder belt)
Bench press: 0 kg (1x65 kg echte rep, 5x65 half reppen) --> 8x90 kg paused
Overhead press: 5x35 kg --> 5x60 kg
Gewicht: 69 kg --> 86 kg
BF: zal een procentje of 2 gestegen zijn (buikomtrek is toegenomen met 6 cm, echterlijkt het ook alsof de toename ook te maken heeft met spieren). Ik zie er toch uit alsof ik een kleiner BF heb.
lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
1 Januari 2012: 69 kg
Vetpercentage: 10%
Lengte: 1.80 meter
Squat: 90 kg
Benchpress: 50 kg
December 2012: 87 kg
Vetpercentage: 12%
Lengte:1.80 meter
Squat: 170 kg
Benchpress: 100 kg
Doel 2013: Op naar de 95 kg!
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Wil eerst verder revalideren met me knie, en als het zover is me wat op PL gaan richten en kijken of die 300 kilo squat er eens komt, oh en veel meer rugwijdte.
Gewicht boeilt me niet, maar als ik weer rond de 115-118 kan komen met 8-10% is dat wel oke
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Wil eerst verder revalideren met me knie, en als het zover is me wat op PL gaan richten en kijken of die 300 kilo squat er eens komt, oh en veel meer rugwijdte.
Gewicht boeilt me niet, maar als ik weer rond de 115-118 kan komen met 8-10% is dat wel oke
Wat is er mis met je knie dan? En kan je wel gewoon deadliften? En die doelen wel oke noemen
vp -16%
vvm + 4,5kg
5km van 35.00m naar 19.02m
10km van 76.00m naar 48.41m
Schone voeding is een onbewust proces in m'n koppie geworden.
Moet wel zeggen dat ik echt uit shape aan het raken was dus dan maak je zeker in het begin 7 mijlspassen. Ben wel erg tevreden met name over het mentale deel, dat is toch altijd even afwachten naarmate je vorderd. Nu finetunen!
Wat is er mis met je knie dan? En kan je wel gewoon deadliften? En die doelen wel oke noemen
Heb een nieuwe voorste kruisband, kon daarom ook nooit bepaalde oefeningen zwaar doen zoals idd deadlift of bij voorbeeld squats, legpresses, lunges etc
Totale herstel is 12 maanden
Ben nu 7% dus ik hoop dat te blijven, maar iets meer mag ook, boven 10% voel ik me vet.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment