Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha ja ik zit hier al langer en alles wat ik weet is van jullie
je kent me toch, ik kom altijd met vragen.
ok even kennis testen
hoeveel herhalingen moet ik doen voor massa
Bij ons is de begeleiding ook ver te zoeken. Er lopen meestal van die stage lopers, die een beetje cool proberen te doen i.p.v. echt wat te leren.
De jonge gastjes komen altijd naar mij toe om te vragen hoe ze moeten trainen en eten. De begeleiders zelf soms ook. er is er 1 die denkt er ook verstand van te hebben en heb daar ook al verschillende discussies mee gehad. Nu laat hij mij gewoon met rust en komt niet meer zeiken, want ik lul hem er toch zo uit.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
haha harold........bij ons in de sportschoo; weet ook niemand wat van de roids ofzo..allemaal doebers eten doen ze niet..alleen van die mannetjes die gewoon komen voor te ouwehoeren en te breezeren...ik wil altij lekker doortrainen maar dan gaan ze maar praatte en praatte daar word ik echt strontziek van gewoon...ik lusiter ook niet echt meer naar de mensen ik ga lekekr op internet opzoeken hoe de oefeningen en eten etc moet en voer het uit in me eentje of met een vriend in de sportschool....en dat gaat zo aardig lekker moet ik zeggen .
kijk xeno, daarom is het zo fijn om veel kennis te hebben.
daarom wil ik een cursus doen!
ik wil best naar begeleiders luisteren, maar als het tegen wat ik hier hoor in gaat, dan geloof ik er al geen barst meer van.
@harold
dat zal echt wel een tof gevoel zijn!!
ik moet eerlijk zeggen, ik neem ook altijd aan wat jij zegt, dus in princiepe bluf jij ze bij mijn sportschool ook af
Wat nog leuker om te zien is. Dat als ze mijn vriendin wat gaan uitleggen en ik sta in de buurt en kan alles horen, gaat ze terwijl die instructeur wat uit staat te leggen mij aan kijken.Als de instructeur bullshit aan het vertellen is schud ik nee met mijn hoofd en doet ze het niet. Als ik ja schud doet ze het wel. Want meestal leggen die gasten het helemaal verkeerd uit
Ze hebben volgens mij daar ook een hekel aan mij door dit soort dingen.
Het zijn wel instructeurs die er een blauwe maandag lopen, er zijn daar dus geen mensen die hier echt voor geleerd hebben.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
tis ook zo harold als jij zelf groot bent...mooie spieren enzo luisteren mensen veel makkelijker naar je.... ik ga ook neit naar iemand luisteren die met een dikke buik loopt en shit..
hahaha denken ze een chikkie te kunnen scoren staat er der eigen super gespierde vent achter hun hahahahaha.
gelukkig zijn er bij ons niet van die sukkels die denken dat ze geweldig zijn, ze zijn wel aardig maar weten gewoon niks!
geen zogenaamde beachboy's bij ons.
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment