dumbbells gewichten wisselen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dumbbells gewichten wisselen

Ik ga dumbbells aanschaffen (betere), maar hoe doen jullie dat met het wisselen van gewichten op de stang? Ik zat zelf te denken aan power hooks dat lijkt me dan wel wat makkelijker maar is dat niet vervelend met de grip?
    Ik hoop dat iemand een oplossing heb dat ik wat minder hoef te kloten, scheelt een hoop gedoe voor ik me oefening kan doen.

power hook is een hulp middle om je dumbbells beter te kunnen pakken zo dat je ze niet eerst op je borst over het dode punt heen hoeft te dukken als je alleen bent als je met ze 2 en bent kan iemand je helpen ze over het dode punt heen te drukken

dus snap niet zo goed wat je er dan mee wil om te verwisselen grip ?
    i'll be never strong enough

Comment

Power Hooks - Fitness Seller

Comment

Ik bedoel ze ophangen aan me barbell, dan de gewichten eraan hangen en dan je oefeningen doen, dus eigenlijk met alle oefeningen die ik met dumbbells doe.
        Ik ben zoiezo altijd alleen aan het trainen, hiervoor legde ik de stangen neer en dan elke keer de gewichten erop schuiven terwijl ik de stang of vasthield of tegen moest houden dat kost zoveel tijd (en energie).

Die dingen bedoel ik inderdaad, en dat leer om de stang bedoel ik dat de grip daar niet minder van wordt? (Zoals met handschoenen).

Comment

Ik snap het niet meer, dumbbells ophangen aan je barbell?

Comment

Dan heb je nog het geklooi met gewicht wisselen op de dumbbell. Ze flikkeren er geheid af als je de schijf eraf haalt.

Comment

Ik denk dat ik maar iets van een mini rek of tafeltje moet bouwen waar ik ze op kan zetten en de gewichten erop schuiven. Vind het zo irritant die stangen vast te houden terwijl ik de gewichten erop schuif, kost een hoop energie en gekloot, ook omdat ik ze namelijk nergens neer kan neer leggen (alleen op de grond), je kan je voorstellen hoe zwaar dat is dan.

Mijn idee was die stang aan de powerhook aan de barbell (in het rek), dan de gewichten erop schuiven (dat gaat dus niet?).

Comment

Natuurlijk kan dat, als je schijfjes van n kilootje of 4 hebt. Maar wat als het uit het rekje kantelt?
                Vergeet niet dat het stangetje van de dumbbell maar heel kort is en dus snel uit balans is.
                Ik train thuis ook armen en schouders met n dumbbell, en wissel de schijven ook gewoon op de grond. Je legt gewoon de dumbbell neer en pakt kant voor kant op.
                Neem geen snelsluiters met veren voor n dumbbell, maar kies voor de grove schroefdraad sluiters. Het gaat makkelijk en snel.

Comment

Kroon C05 50mm Ringsluiters zulke?

Ik gebruik deze voor me barbell Kroon C03 50mm Veersluiters

Ok ik zal het dan ook via de grond proberen, even kijken hoe ik het allemaal het makkelijkst kan doen dan.
                  Als die power hooks niet werken dan neem ik ze niet inderdaad, zijn nog behoorlijk prijzig ook.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Natuurlijk kan dat, als je schijfjes van n kilootje of 4 hebt. Maar wat als het uit het rekje kantelt?
                    Vergeet niet dat het stangetje van de dumbbell maar heel kort is en dus snel uit balans is.
                    Ik train thuis ook armen en schouders met n dumbbell, en wissel de schijven ook gewoon op de grond. Je legt gewoon de dumbbell neer en pakt kant voor kant op.
                    Neem geen snelsluiters met veren voor n dumbbell, maar kies voor de grove schroefdraad sluiters. Het gaat makkelijk en snel.
                    inderdaad, zo heb ik er ook thuis nog nooit losgekomen
                    -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

ultra 1993
                      ik zou zeggen leer er mee leven dat je soms je schijfjes moet verwisselen

of ga naar een gym waar alles voor je klaar ligt

als het je teveel energie kost dan neem je maar een boter ham met pindakaas extra op in je eet schema

maar gebruik alsjeblieft de boel waar het voor bedoeld is !

success in 2013

Comment

Het gaat er niet om dat het veel energie kost, maar kijken of het makkelijker kan is niet zo gek..

Ik vind het echt niet erg om me gewichten te wisselen anders had ik inderdaad allang naar een sportschool gegaan waar het al klaar ligt.

Comment

Originally posted by ultra1993 View Post
                          Kroon C05 50mm Ringsluiters zulke?

Ik gebruik deze voor me barbell Kroon C03 50mm Veersluiters

Ok ik zal het dan ook via de grond proberen, even kijken hoe ik het allemaal het makkelijkst kan doen dan.
                          Als die power hooks niet werken dan neem ik ze niet inderdaad, zijn nog behoorlijk prijzig ook.
                          Maar deze ringsluiters zijn dus beter?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X