Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoeveel herhalingen doen jullie voor de benen? Ik heb steeds het gevoel dat ik meer kan. Maar weet niet goe of ik dan meer gewicht moet steken of hoger in hh gaan!?
Nu doe ik 8 tot 10
Citaat[/b] (snipke @ Feb. 14 2005,19:31)]Als je voor massa aan het trainen bent en je voelt dat je na 8 hh nog best een herhalingen of twee kan maken, verhoog dan het gewicht
Grtz
Alles is gezegd.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Citaat[/b] (snipke @ Feb. 14 2005,19:31)]Als je voor massa aan het trainen bent en je voelt dat je na 8 hh nog best een herhalingen of twee kan maken, verhoog dan het gewicht
Voor benen maak je in de regel wat meer herhalingen dan voor je bovenlijf. Quadriceps zit ik tussen de 8-15, hamstrings tussen de 10-15, kuiten tussen 12-15.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
@been: misschien had ik er nog bij moeten zeggen dat de gastrocnemius vooral met rechte benen wordt getraint (standing/donkey calf raise). De soleus wordt voornamelijk getraint als je je knie gebogen hebt, dus met sitting calf raise bijv.
Citaat[/b] (Curiosio @ Feb. 15 2005,21:11)]6-8 reps is veel te weinig. Zal een enkeling zijn bij wie zijn kuiten daarvan groeien. Ik ben er ieder geval niet één van...
Greets...
Dan ben ik die enkeling Mr c, want vroeger deed ik ook meer hh en dat helpte dus niks. Bij mijn volledige benentraining trouwens zit ik tss de 6-8 hh als ik hoger ga en minder gewicht neem dan worden ze kleiner
Citaat[/b] (KeepItReal @ Feb. 15 2005,21:14)]@been: misschien had ik er nog bij moeten zeggen dat de gastrocnemius vooral met rechte benen wordt getraint (standing/donkey calf raise). De soleus wordt voornamelijk getraint als je je knie gebogen hebt, dus met sitting calf raise bijv.
je kan de nadruk leggen op de een of de ander maar niet appart trainen ze zullen ten alle tijden samen werken en dus ook samen aanspannen.
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment