Nieuwe Topic's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Topic's

Hallo BN'ers

Valt me laatste tijd op dat alle nieuwe members klakkeloos een topic openen over elk onderwerp.
    Nu heb ik niet veel verstand van programma taal en alles, ik heb wel is een keer een site gemaakt voor school, en kan me herinneren dat je een pop up venster kon laten verschijnen.

Is dat hier geen optie dat als een persoon zich hier aanmeld hij/zij eerst een pop up krijgt met de daarin bijvoorbeeld de sticky's (links ofso) en eventueel de belangrijkste topics, met daarin dus de basis info.

Aangezien we nu bijna elke keer hetzelfde blijven zeggen tegen de nieuwe members,
    Maak een voedingschema zet het in excel, weightgainers zitten vol met suikers, whey is alleen een supplement je kent het wel dat soort dingen.

Ik vroeg me dus af of dit mogelijk is ja of nee ?, ik weet verder niet in hoeverre dit forum aangepast kan worden of dat dit een standaard forum is.

Zullen hier en daar denk wel wat spelfouten en de leestekens verkeerd geplaatst, alvast sorry daarvoor heb het even snel getypt
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Staat al in de regels, tevens krijgt eenieder een pm met daarin een welkom en link naar de stickies.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nieuw topic is niet goed, bumpen is niet goed, geen topics is niet goed, onzin topics niet, te serieuze topics niet.... zucht

Ik vind ze vaak wel vermakelijk, puur door de wending die ze krijgen Maar als je het vervelend vindt: zonder een reactie verdwijnt zon topic het snelste.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Er zijn sws wel een aantal dingen die beter kunnen (naar mijn mening als webdeveloper in spé)..

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Staat al in de regels, tevens krijgt eenieder een pm met daarin een welkom en link naar de stickies.
          Is dat nieuw? Dat is wel goed dat ze worden verwezen naar de stickies.
          Want ik ben bang dat niet elk nieuw lid de regels leest.
          keep the focus going!

Comment

Is enigszins recent inderdaad.

@ Dexie
            Er wordt gewerkt achter de schermen door onze grote baas aan een update.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik vind dat er elke dag een topic met blote vrouwen plaatjes geopend moet worden.

Ontopic: De topics "welke whey raden jullie mij aan" of "welke kwark eten jullie" mag trouwens best wat minder
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Maar welke kwark eten jullie dan???

Comment

Ik ben opzoek naar een goede voedingsschema en trainingsschema
                  Chaka Chaka Boy

Comment

Oftewel ik ben lui en ik wil dat andere mensen voor me werken
                    Het moet mij zo gemakkelijk mogelijk gemaakt worden
                    Want ik wil zo snel mogelijk breed worden.
                    Chaka Chaka Boy

Comment

Hoe word ik breed? Naja ik hoef ook weer niet zoals Zyzz ofzo, want dat vind ik iets te. Benen train ik al met voetbal. Dus wie heeft er een goed schema voor borst en biceps?
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                        Hoe word ik breed? Naja ik hoef ook weer niet zoals Zyzz ofzo, want dat vind ik iets te. Benen train ik al met voetbal. Dus wie heeft er een goed schema voor borst en biceps?

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                          Haha

2weken later
                          Hulp bij eerste kuur die anabool (dianabol)
                          Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Is enigszins recent inderdaad.
                            Had je eerder moeten doen, ik loop al 3 jaar zonder de sticky's gelezen te hebben rond hier

Comment

Jongens ik ben nieuw hier en ik wil graag droogtrainen. Heeft iemand een idee? *Loads shotgun*

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X