Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
waarom zal je elke dag je buiktrainen wat is zo special dan aan deze spier dat je ze elke dag kan trainen het blijft een spier en die heeft rust nodig, als dit niet zo is leg me maar uit waarom deze spier zo special is dat je ze elke dag kan trainen
zo lang je vet heb zie je toch de buikspieren neit en meestal doen ze teveel de zelfde oefeningen en te lang
daarom kan je beter leg raise doen paar x crunchen squaten en dan komt van zelf wel die buikspieren als je vp laag genoeg is
of nie?????
als ik fout zit zeg het maar wil altijd wel tips als ik fout zit
Er is niets mis met een buikspierkwartiertje. Je doet daar prima oefeningen voor het ontwikkelen van de buikspieren. Van squatten krijg je inderdaad sterke buikspieren maar het leggen van accenten is zeker niet verkeerd. Buikspieren worden inderdaad pas zichtbaar bij een laag VP, maar het is dan wel fijn wanneer het om goed ontwikkelde en gedefinieerde buikspieren gaat. Dus ook goed trainen die abs in tijden van een hoog VP.
zelf train ik mijn abs max 2X per week met veel gewicht. Dat werkt voor mij goed om sterke en dikke buikspieren te ontwikkelen.
Kijk, dan maakt het niet uit om schouders bij benen te pakken, want je hebt meer herstel tijd. Als hij nu borst en schouders apart doet dan belast hij delen van zijn schouder 4x per week. Wellicht dat dat een beetje veel is.
Kijk, dan maakt het niet uit om schouders bij benen te pakken, want je hebt meer herstel tijd. Als hij nu borst en schouders apart doet dan belast hij delen van zijn schouder 4x per week. Wellicht dat dat een beetje veel is.
ik probeer wel meestal alles 2x per week te pakken 5 dagen split bedoel ik mee dat ik de spiergroepen 2x pak
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment