Bicep-kuit verhouding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bicep-kuit verhouding

Mijn kuiten zijn vrijwel standaard 2 cm kleiner dan mijn biceps. Toen ik 40 cm in de armen had waren mijn kuiten slechts 38 cm, toen ik 42 cm in de armen had waren mijn kuiten 40 cm en nu ik 44 cm in de armen heb zijn mijn kuiten iets meer dan 42 cm.

Streef er nog altijd naar om ze gelijk te krijgen, maar de armen groeien gewoon met meer gemak.

Wat zijn jullie bicep-kuit verhoudingen?

Ehm... Kijk daar nooit maar eigenlijk.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Ehm... Kijk daar nooit maar eigenlijk.
      Maar je traint wel alles, of is every day upper body day?

Comment

Ja want iemand die er niet naar kijkt traint alleen bovenlichaam..
        Geen woorden, maar daden.

Comment

Bij mij is het net zo, en het vage is dat me kuit altijd 2/5 van me bovenbeen is, die 1/2 van de onderrug bevat, die op zijn beurt 3/5 is tov bovenrug, die elke keer weer exact tegenover me borstkas zit.
          Enige wat niet mee gaat in verhouding is me pielemans, die heeft maar 2 maten, weliswaar in battlemode altijd 2x zo groot als in rust en ook dat is altijd zo geweest.

ps train geen benen, ik fiets

Comment

Originally posted by Bagheera View Post
            Maar je traint wel alles, of is every day upper body day?
            Ja . Train elke dag borst en biceps. Buik pak ik al bij korfballen.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Ja . Train elke dag borst en biceps. Buik pak ik al bij korfballen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Bij mij is het net zo, en het vage is dat me kuit altijd 2/5 van me bovenbeen is, die 1/2 van de onderrug bevat, die op zijn beurt 3/5 is tov bovenrug, die elke keer weer exact tegenover me borstkas zit.
                Enige wat niet mee gaat in verhouding is me pielemans, die heeft maar 2 maten, weliswaar in battlemode altijd 2x zo groot als in rust en ook dat is altijd zo geweest.

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Dus als jouw kuiten een cm of 40 zijn is je bovenbeenomtrek 100cm?

OT: ik wou dat mijn armen 2cm groter waren dan mijn kuiten. Zit op 35cm armen en 41,5cm kuiten :x Dan had ik dikke guns gehad!
                  Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Bagheera View Post
                    Mijn kuiten zijn vrijwel standaard 2 cm kleiner dan mijn biceps.
                    Toen ik 40 cm in de armen had waren mijn kuiten slechts 38 cm,
                    toen ik 42 cm in de armen had waren mijn kuiten 40 cm
                    en nu ik 44 cm in de armen heb zijn mijn kuiten iets meer dan 42 cm.

maar de armen groeien gewoon met meer gemak.
                    je spreekt jezelf tegen...
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Dus als jouw kuiten een cm of 40 zijn is je bovenbeenomtrek 100cm?

OT: ik wou dat mijn armen 2cm groter waren dan mijn kuiten. Zit op 35cm armen en 41,5cm kuiten :x Dan had ik dikke guns gehad!
                      Ja dat is altijd al zo geweest, u mad?

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                        je spreekt jezelf tegen...
                        Idd, procentueel gezien zijn de kuiten meer toegenomen, absoluut gezien is de groei gelijk geweest.
                        Train hard or go hormone

Comment

Ja dat is altijd al zo geweest, u mad?
                          Potdomme, dat zijn dan flinke poten! Show us! Dat is toch Coleman grootte?
                          Last edited by Toph; 03-02-2013, 13:23.
                          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                            Potdomme, dat zijn dan flinke poten! Show us!
                            Nu vul je het voor mij in, ik heb nooit gezegd dat ze zo groot zijn, mijn kuiten zijn zon 26 cm in omtrek, dus do your math

Comment

Goed topic!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X