Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
je kuiten groeien net zo snel als je biceps. en dus groeien je biceps niet met meer gemak.
snap ten eerste niet eens waarom jij je kuiten en biceps gelijk zou willen hebben. en wees blij dat je kuiten groeien want dit is een van de moeilijkste groepen.
focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
je kuiten groeien net zo snel als je biceps. en dus groeien je biceps niet met meer gemak.
snap ten eerste niet eens waarom jij je kuiten en biceps gelijk zou willen hebben. en wees blij dat je kuiten groeien want dit is een van de moeilijkste groepen.
Dat is ideaal in verhouding. Dat is toch ook waar bodybuilders naar streven.
Bovendien ben ik lang en zijn die maten bij mij sowieso minder indrukwekkend dan bij een kleinere man.
En de kuiten gaan bij mij ook met moeite hoor. Dus t'is echt niet zo dat 't vanzelf gaat. Ben er juist een beetje bang voor dat ik er op een gegeven moment misschien wel helemaal niets meer uit krijg.
Dat heb ik toen ik in de 70's begon ook wel eens gelezen in een art. van een bekende BBr. Eigenlijk nooit kunnen achter halen waarom dat zo zou zijn en het verwonderd me eigelik dat dit hier&daar nog leeft ???
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment