Bedrijfsfitness Plan NL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedrijfsfitness Plan NL

Allen,

Eindelijk.. op Texel wordt een tweede sportschool geƶpend, op nog geen 3min fietsen. Zal het dan toch eindelijk gaan gebeuren dat ik naar de gym raak? xD.

Anyway.. ik heb vernomen dat de nieuwe sportschool meedoet aan het zogenaamde bedrijfsfitness plan (Bedrijfsfitness Nederland - Nationaal Bedrijfsfitness Plan)

Mijn vraag: Is iemand van jullie hiermee bekend? het ziet er wel geinig uit, het is te vergelijken met het bedrijfsfietsenplan.

Ik heb hier wat van mee gekregen met mijn stage afgelopen half jaar. Het is eigenlijk heel simpel.

Het bedrijf waar jij werkt moet een contract hebben afgesloten met bedrijfs fitness nederland. In dit contract staat geloof ik ook de sportscholen waar jij dan tegen een lager bedrag kan gaan sporten. De contributie is een meestal een stuk lager ( denk aan 30%-40%).

Maar voor meer informatie zal ik toch naar je baas stappen en vragen om contact op te nemen met bedrijfs fitness nederland.
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Ja ik ben op de hoogte van hoe het werkt :-). Ik vroeg me af of er meer mensen hieraan meedoen?
      Het bedrijf waar ik werk is een relatief kleine maatschap. Als vrijwilliger van de brandweer ontvang ik ook een soort van vergoeding (wel gewoon box 1, belast met hoogste tarief omdat het 'tweede baan' is) van de gemeente. Dat zijn meestal wel 'bedrijven' die aan zoiets meewerken. Ik zal daar eens informeren, lijkt mij best lucratief namelijk

Comment

Wtf wonen er mensen op Texel?
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
          Wtf wonen er mensen op Texel?
          Nee, zijn niet echt mensen..

Comment

Ik kan er wel wat info over geven.
            Wij hebben een formulier die we door nemen, bloeddruk opmeten, vet% en gewicht en alle andere ongein.
            Dan een klein fit testje op de fiets van 5min.

Daarnaast is het niet heel anders dan andere leden en maken we een persoonlijk schema op voor je cardio/kracht ligt er beetje aan wat jou doelen zijn.

Af en toe vragen mensen om nog eens formulier nog eens te laten invullen en kijken of ze gezonder geworden zijn.
            Voor de rest betalen ze minder en mogen ze gewoon alles wat andere leden ook mogen.

Leuk dat er een 2de gym komt op texel
            Calisthenics / Street workout

Comment

Het moet toch niet gekker worden, Fossah in de gym....
              Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                Ik kan er wel wat info over geven.
                Wij hebben een formulier die we door nemen, bloeddruk opmeten, vet% en gewicht en alle andere ongein.
                Dan een klein fit testje op de fiets van 5min.

Daarnaast is het niet heel anders dan andere leden en maken we een persoonlijk schema op voor je cardio/kracht ligt er beetje aan wat jou doelen zijn.

Af en toe vragen mensen om nog eens formulier nog eens te laten invullen en kijken of ze gezonder geworden zijn.
                Voor de rest betalen ze minder en mogen ze gewoon alles wat andere leden ook mogen.

Leuk dat er een 2de gym komt op texel
                Ok thanks. Zijn jullie dat (formulieren etc.) als sportschool dan verplicht op basis van dat BedrijfsFitnessplan?

Het moet toch niet gekker worden, Fossah in de gym....
                Haha.. ja he? maargoed.. eerst eens kijken wat het allemaal te bieden heeft xD.

Comment

Originally posted by Fossah View Post
                  Ok thanks. Zijn jullie dat (formulieren etc.) als sportschool dan verplicht op basis van dat BedrijfsFitnessplan?

Haha.. ja he? maargoed.. eerst eens kijken wat het allemaal te bieden heeft xD.
                  Van mijn baas moet ik het altijd doen met mensen die vanuit bfp komen. Of dit verplicht is weet ik niet kan ik even vragen maar lijkt mij wel dat je altijd een test moet doen.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X