propper dumbell racking

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• propper dumbell racking

Tip van de dag:

https://www.youtube.com/watch?v=AM5N...e_gdata_player

Flatbench heb ik overigens geen probleem, maar incline loop ik zonder spotter altijd weer te klooien om dumbells voor 8 reppers omhoog te krijgen.
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

hier had ik het vandaag nog over met iemand in de sportschool!

Nu snap ik wat hij bedoelt.
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Dit is zeker handig, ook ik zat er altijd mee te kloten
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Heb dit mezelf aangeleert, gebruik het ondertusse al een jaartje, nooit last meer mee. Zeker een aanrader

Comment

Doe dit ook een tijdje. Je gaat het pas echt waarderen als je een liesblessure hebt en je die dumbells ineens niet meer omhoog krijgt

Comment

dit heb ik mijzelf ook aangeleerd.
            hoef je de dumbells iig niet van de grond af te rapen

zorg er ook voor dat de dumbell niet op je tel of mp3 komt
            Chaka Chaka Boy

Comment

Het voelt alleen nooit zxo lekker als je halters voor dumbells heb zeg maar, krijg je die stang in je bovenbeen.. maar ach.. moeten we maar eelt kweken niewaar xD

Comment

Doe het al zo vanaf dag 1 in de gym, zo is het mij aangeleerd.
                Als je soms mensen ziet smijten met de dumbells vind ik het niet gek dat die dingen stuk gaan.
                Calisthenics / Street workout

Comment

Ik drop ze nooit hard op de grond, leg ze altijd op me buik als ik klaar ben en ga dan zeg maar zitten, weet niet hoe je het moet zeggen maar iig ik laat ze niet vallen.

Maar die manier om te gaan zitten, die vind ik sws wel verdomd handig. Ik zat altijd te kutten om ze voor de eerste keer de lucht in te krijgen, en dat was zonde van m`n kracht/energie dus ik denk dat ik dit maar moet gaan toepassen.

Comment

zal het ook maar eens zo proberen.
                    had nooit moeite om ze omhoog te krijgen dus geen andere manier zoeken.

en ik gooide ze gewoon op de grond bij mijn werksets. maar zijn rubber gecoate dumbells dus die zijn er voor gemaakt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X