Hoi jongens. Ik sport al vanaf 2007 , op het begin deed ik maar iets en lette niet op mijn voeding. Nu doe ik dat wel sinds +- 2 jaar..
Ik begon eigenlijk op 55 kilo.. Nu zit ik voortaan op 75 kilo.
Ik ben dus veel aangekomen, maar train ook al geruime tijd.
Ben sinds kort weer aan een schema begonnen. "veelgevraagt 4 dagen schema". Sticky op dit forum. Ik eet verder ook wel goed. Eet 6 maaltijden en die zien er ongeveer zo uit
Altijd: (ongeveer dit verscheelt wel iets per dag)
8:00 eiwitschake met Oats , dus een ontbijtshake
10:00 2 boterhammen met kipfilet, 2 boterhammen met pindakaas
13:00 Banaan + eiwitshake
14:30 Bordje rijst met kip
17:30 Avondeten (altijd wat de pot schaft)
Op trainingsdagen :
pre workout + een shake met wat eiwitten aminos en koolydrathen
trainen + water
Na trainen pak ik 5 gram glutamine , 5 gram creatine , 40 gram whey en 40 gram dextrose
Voor het slapen altijd een bakje magere kwark
Train dus 4 dagen met dit schema : http://forum.bodynet.nl/trainingssch...en-schema.html
Hoe kan het zo zijn dat ik nog niet groei? ik ken mensen die eten veel minder en trainen veel minder en die groeien niet normaal hard? Ik doe er best veel moeite voor vind ik zelf en ik groei echt heel ondermaats.. , Ik sta ook helemaal niet erg droog of dergelijke, gewoon normaal een beetje stevig momenteel, niet zo gespierd als ik zou willen.. Ik moet wel bij vertellen ik gebruik maagbeschermers omdat ik last het van een spastische darm, en ik anders heel erg last van maagzuur etc heb..
m.v.g hoop dat jullie me tips kunnen geven
Ik begon eigenlijk op 55 kilo.. Nu zit ik voortaan op 75 kilo.
Ik ben dus veel aangekomen, maar train ook al geruime tijd.
Ben sinds kort weer aan een schema begonnen. "veelgevraagt 4 dagen schema". Sticky op dit forum. Ik eet verder ook wel goed. Eet 6 maaltijden en die zien er ongeveer zo uit
Altijd: (ongeveer dit verscheelt wel iets per dag)
8:00 eiwitschake met Oats , dus een ontbijtshake
10:00 2 boterhammen met kipfilet, 2 boterhammen met pindakaas
13:00 Banaan + eiwitshake
14:30 Bordje rijst met kip
17:30 Avondeten (altijd wat de pot schaft)
Op trainingsdagen :
pre workout + een shake met wat eiwitten aminos en koolydrathen
trainen + water
Na trainen pak ik 5 gram glutamine , 5 gram creatine , 40 gram whey en 40 gram dextrose
Voor het slapen altijd een bakje magere kwark
Train dus 4 dagen met dit schema : http://forum.bodynet.nl/trainingssch...en-schema.html
Hoe kan het zo zijn dat ik nog niet groei? ik ken mensen die eten veel minder en trainen veel minder en die groeien niet normaal hard? Ik doe er best veel moeite voor vind ik zelf en ik groei echt heel ondermaats.. , Ik sta ook helemaal niet erg droog of dergelijke, gewoon normaal een beetje stevig momenteel, niet zo gespierd als ik zou willen.. Ik moet wel bij vertellen ik gebruik maagbeschermers omdat ik last het van een spastische darm, en ik anders heel erg last van maagzuur etc heb..
m.v.g hoop dat jullie me tips kunnen geven
Comment