nieuwsgierig:P cut vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwsgierig:P cut vraagje

ik ben rond de 80kilo en ongeveer 13-14% vet en 1.76 lang ben van plan om zo wie zo nog 3 maande te bulken maar had een vraagje als ik met dit stats ga cuten na 8% vet ziet dat er dan beter uit? je ziet wel elke spiergroep nu al redelijk goed en als ik dus cut zie ik er dan beter uit???

tuurlijk hoe minder vet hoe beter je de buikspieren ziet,overigens mag je wel even trainen om 5% bodyfat kwijt te raken..

Comment

Originally posted by mikaildelhij View Post
      tuurlijk hoe minder vet hoe beter je de buikspieren ziet,overigens mag je wel even trainen om 5% bodyfat kwijt te raken..

hahaha en jij mag lekker bulken:P maar het gaat niet aleeen om buikspieren je ziet er zo wie zo 2 beetje 4 zonder aanspan en als ik aanspan zie je er 4 en als ik me buiktrain en dan erg hard aanspan 6:P

Comment

ja ik kijk t wel aan blijf gewoon lekker trainen,merk in ieder geval al dat er heel wat meer spier inzit voordat ik ging sporten en kracht ook maarja hoe minder vet hoe meer je buikspieren blootliggen hoe beter je ze ziet lijkt mij

Comment

ja ik kijk t wel aan blijf gewoon lekker trainen,merk in ieder geval al dat er heel wat meer spier inzit voordat ik ging sporten en kracht ook maarja hoe minder vet hoe meer je buikspieren blootliggen hoe beter je ze ziet lijkt mij
          klopt maar ik zou nooit me vet lager dan 6% willen want je word ook dunner en je hoofd ook en je wilt er niet uitzien als je van honger gaat:P 8% lijk me een mooie vp maar ik probeer eerst 85kilo te worden dus 5kilo spier erbij waneer ik dit heb behaald ben ik van plan om te cutten

Comment

suc6 heb wel gelezen op het internet van een man met 3.5% BodyFat,hij gaf zelf aan zo niet te willen leven en later geloof ik naar een procent of 6 a 7 gegaan,maar op het internet zie ik ook foto's van mensen met zo'n 10 a 11% BodyFat met een heel strak lichaam,denk dat het ook van de leeftijd afhangt,als ik dat apparaat moet geloven heb ik dus 7% BF dan zou ik dus wel een zwaar sixpack moeten hebben,heb hier even een link voor je

sixpack bodyfat - Google Search

weet niet of ie werkt dan zou ik de middelste bovenste kunnen zijn met mijn 7% als t klopt :P heeft denk ik dus ook met mijn leeftijd te maken

Comment

suc6 heb wel gelezen op het internet van een man met 3.5% BodyFat,hij gaf zelf aan zo niet te willen leven en later geloof ik naar een procent of 6 a 7 gegaan,maar op het internet zie ik ook foto's van mensen met zo'n 10 a 11% BodyFat met een heel strak lichaam,denk dat het ook van de leeftijd afhangt,als ik dat apparaat moet geloven heb ik dus 7% BF dan zou ik dus wel een zwaar sixpack moeten hebben,heb hier even een link voor je

sixpack bodyfat - Google Search

weet niet of ie werkt dan zou ik de middelste bovenste kunnen zijn met mijn 7% als t klopt :P heeft denk ik dus ook met mijn leeftijd te maken

mijn lichaam is ook lekker strak je ziet wel de lijnen enzo aleen buik moet duidelijker worden maar liefst eerst 85kilo en dan na 8% vet denk ik wel dat me doel heb behaald anders verder bulken:P

en ik denk dat de probleem bij jou is dat je nog niet genoeg massa heb opgebouwd om strak uit te zien
              Last edited by Neto61; 08-02-2013, 20:36.

Comment

World's Most Extreme Bodybuilders - Oddee.com (biggest bodybuilders, bodybuilders pics...)

als je het maar nooit overtrekt, vooral die benen gatsverdamme zeg,gewoon lelijk dan beter een dikzak zijn,hahaha

Comment

World's Most Extreme Bodybuilders - Oddee.com (biggest bodybuilders, bodybuilders pics...)

als je het maar nooit overtrekt, vooral die benen gatsverdamme zeg,gewoon lelijk dan beter een dikzak zijn,hahaha

hahaha snap egt niet deze mensen als je zulke benen hebt hoe loop je wel en je 3de been dan die zal niet fijn tussen inzitten:P

Comment

Ingewikkeld, die problemen van de sporter die in een illusie leeft. Lijkt me moeilijk.
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

ja ik moet miss meer massa krijgen,zijn mensen die extra protiene/steroide/shakes etcetc gebruiken,heel leuk en aardig maar ik heb er momenteel het geld niet voor en kom er zo ook wel aan,als ik iets écht graag wil ga ik ervoor,je kunt ook denken t wordt tog nooit iets,maar kijk op t strand bijv 95% loopt met een vetpens rond omdat ze simpelweg geen zin hebben of denken dat het tog niks wordt,de andere 5% die er wel zijn gedachte in plaatst die loopt met een strak buikje rond overigens moet je het vooral voor je zelf doen,het geeft je namelijk (mij) veel meer zelf vertrouwen om met een strakker lijft op t strand te lopen dan met een buikje,en zelfvertrouwen is eigenlijk de sleutel tot alles

Comment

hoe lager de BF hoe meer definitie je ziet.
                        maar hoe lager je wil, verlies je wel massa.

dan is de vraag heeft het wel zin om je BF zo laag te willen hebben
                        als je graag massa wilt
                        Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                          Ingewikkeld, die problemen van de sporter die in een illusie leeft. Lijkt me moeilijk.
                          Je noemt die 2 pipo's sporters?

Comment

Maikel, plz laat je moeder je berichten typen..

Comment

Maikel
                              Leuk dat je pro-bodybuilders niets vind, maar ze trainen wel harder dan jij ooit zult.
                              Verder wilt niet iedereen er "strak" uitzien.
                              (ik wel )
                              Maar ik denk niet dat de beste powerlifters iets geven of ze nu die abs hebben of niet.
                              Last edited by axel1994; 08-02-2013, 23:06.
                              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X