Originally posted by stijnel
View Post
Welke schoenen ???
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
Originally posted by pescatore View PostPas maar op. Als je stout, brutaal of ongehoorzaam bent bent heb je zo een week een ban... heb ik gehoord
En ik heb altijd al iemand zwaar willen zien squatten op airmax, ben benieuwd hoe dat indeukt, dus filmpje?
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostEn ik heb altijd al iemand zwaar willen zien squatten op airmax, ben benieuwd hoe dat indeukt, dus filmpje?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
-
Originally posted by inferno_0666 View PostKort geleden nog had een forumlid een filmpje geplaatst waarin hij stond te squatten met zulke schoenen. Het wiebelde alle kanten op, alsof hij op een luchtbed stond te squuatten.
Er komt hooguit een bepaalde druk op te staan, waardoor je (lijkt mij) eerder schuin komt te staan, waardoor er een verkeerde druk op je gewrichten en alles komt? Maar die druk blijft constant als je houding ook constant is, dus als je daarop wiebelt doe je het waarschijnlijk ook op andere schoenen?
Net als dat er vaak gezegd wordt dat het daarop zwaarder is, omdat je eerst het gewicht gaat indeuken. Ik begrijp daar de logica ook niet achter.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostWaarom zou je daardoor gaan wiebelen?
Er komt hooguit een bepaalde druk op te staan, waardoor je (lijkt mij) eerder schuin komt te staan, waardoor er een verkeerde druk op je gewrichten en alles komt? Maar die druk blijft constant als je houding ook constant is, dus als je daarop wiebelt doe je het waarschijnlijk ook op andere schoenen?
Net als dat er vaak gezegd wordt dat het daarop zwaarder is, omdat je eerst het gewicht gaat indeuken. Ik begrijp daar de logica ook niet achter.
En de vering is vervorming van de zool, die kan daardoor ook gaan torderen/kippen wat zich vertaald in een zijwaartse verplaatsing die instabiliteit kan veroorzaken. Leuk hè mechanica........
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostEuh, misschien!? Just curious; waar kom jij kanaries tegen dan?
Wanneer gaan wij nou eens trainen"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
4 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
6 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-